فونیکسریمکسبهتام

برای نخستین بار در ایران

فروش ویژه رنو داستر ۴WD اتوماتیک

عصر خودرو: نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه، برای نخستین بار در ایران فروش ویژه خودرو داستر ۴WD اتوماتیک را آغاز کرد.

فروش ویژه رنو داستر ۴WD اتوماتیک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، خودرو داستر پیشتر در دو مدل اتوماتیک تک دیفرانسیل و دستی چهارچرخ متحرک در ایران حضور موفقی داشته و با توجه به پیشینه مثبت رنو در زمینه کیفیت و ایمنی خودرو، داستر به‌عنوان نماینده محصولات رنو در کلاس کراس اوورها در ایران، توانسته نظر خریداران خودرو در کشورمان را به‌سوی خود جلب کند و این مسأله از فروش بالای آن به‌ویژه در ماه‌های اخیر مشخص است و اکنون داستر چهارچرخ متحرک اتوماتیک ادامه دهنده روند موفقیت‌های داستر در ایران خواهد بود.

    رنو داستر 4WD اتوماتیک از موتور دو لیتری 135 اسب بخاری بهره می‌گیرد. جعبه‌دنده این خودرو نیز از نوع چهار سرعته اتوماتیک باقابلیت تعویض دستی دنده‌ها (تیپ ترونیک) است که می‌تواند ترکیب مصرف سوخت مناسب، راحتی و آسایش جعبه‌دنده‌های اتوماتیک و لذت جعبه‌دنده‌های دستی را به‌صورت همزمان در اختیار راننده قرار دهد. داستر جدید از سیستم چهارچرخ متحرک هوشمند باقابلیت تنظیم انتقال نیرو میان دو محور از طریق یک کنترل مرکزی در کابین بهره می‌گیرد و به این ترتیب راننده می‌تواند میان وضعیت‌های تک دیفرانسیل 2WD، چهارچرخ متحرک 4WD و اتوماتیک یکی را انتخاب کند.

    داستر 4WD اتوماتیک جدید در زمینه امکانات هم گام بزرگی برداشته است چراکه اکنون به‌صورت استاندارد بر روی آن سیستم کنترل پایداری (ESP) نصب می‌شود که در این کلاس قیمتی، آپشن نادری در میان رقبا است. علاوه بر این‌ها، این خودرو از سیستم ترمز مجهز به ABS و EBD بهره می‌برد. رنو داستر 4WD همچنین به کروز کنترل و سیستم محدودکننده سرعت نیز مجهز است که آسایش زیادی را در زمان سفرهای طولانی فراهم می‌کند.

    در داخل اتاق نیز تغییراتی نسبت به نمونه‌های تک دیفرانسیل دیده می‌شود که از آن جمله می‌توان به بهره‌گیری از سیستم صوتی مجهز به بلوتوث برای تماس‌های صوتی و نصب کنترل‌های سیستم صوتی روی فرمان اشاره کرد ضمن آنکه همچون داستر تک دیفرانسیل، روکش چرم بر روی فرمان آن وجود دارد.

    در کنار همه این‌ها، بدون شک مشهودترین تغییر داستر 4WD در نمای ظاهری آن است، جایی که گرافیک چراغ‌ها و سپر خودرو تغییر کرده ضمن آنکه Day Light نیز بر روی آن نصب شده است. رنو برای افزایش جذابیت این خودرو، سر اگزوز و باربند آن را به‌صورت کروم کاری شده عرضه کرده و رینگ‌های آلومینیومی 16 اینچی موسوم بهBlack Diamond بر روی آن نصب شده است و مجموع این عوامل باعث شده در نگاه اول بتوان تفاوت این مدل را با نمونه‌های تک دیفرانسیل دید.

    رنو داستر 4WD با مدل 2016 روانه بازار خودروی ایران می‌شود و با توجه به امکانات نصب شده بر روی آن و به‌طور مشخص چهارچرخ متحرک بودن این خودرو می‌توان با اطمینان گفت در کلاس خود بی‌رقیب است. با توجه به قیمت این خودرو در بازارهای جهانی این داستر آفرود، باقیمت 107.5 میلیون تومان در بازار کشور با سود مشارکت 20درصدی عرضه می‌شود که قیمت مناسبی برای خودرویی در این کلاس است و فاصله بسیاری از سایر رقبای هم‌رده دارد.

    نگین خودرو مدل 2016 این محصول را به‌صورت 120 روزه تحویل خواهد داد و تمامی شعب و نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور از هم‌اکنون آماده فروش این محصول به مشتریان هستند.

    رنو داستر 4WD اتوماتیک با 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی و قیمت قطعی به فروش می‌رسد و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی www.neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی‌های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو