فونیکسریمکسبهتام

دبیر همایش علمی آسمان آبی زمین پاک خبر داد

برگزاری همایش "آسمان آبی، زمین پاک" ۱۴ مرداد

عصر خودرو : دبیر همایش علمی آسمان آبی زمین پاک از ارائه ۲۱ مقاله توسط پژوهشگران در این رواید علمی خبر داد.

برگزاری همایش "آسمان آبی، زمین پاک" ۱۴ مرداد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، غلامرضا کریمی در سومین نشست کمیته علمی همایش آسمان آبی زمین پاک اظهار داشت: بعد از فراخوان همایش 150 مورد مقاله به دبیرخانه ارسال شد که برخی از این مقالات از لحاظ علمی کیفیت لازم را نداشتند و در نهایت 21 مقاله برای ارائه در این همایش توسط شورای داوری انتخاب شد.

    وی در ادامه به تفکیک مقالات اشاره کرد و بیان داشت: در بخش حوزه ترافیک 41 مورد، در بخش مدیریت پسماند 23 مورد و در بخش اخلاق و رفتار شهروندی 18 مورد مقاله دریافت شده است که در هر بخش 7 مقاله ارائه می شود.

    دبیر همایش علمی آسمان آبی، زمین پاک افزود: همچنین با توجه به پیش بینی‌های لازم 20 مقاله هم به صورت پوستر در همایش علمی آسمان آبی زمین پاک ارائه می شود که این مهم با ارزیابی نهایی توسط اعضای کمیته علمی صورت خواهد گرفت.

    کریمی در ادامه با اشاره به اینکه پژوهشگران، دانشگاهیان و مدیران شهری از مخاطبان اصلی این همایش هستند، تصریح کرد: علاوه بر این مدیران محلات و بخشی از خانه‌های مرتبط نیز از دیگر مخاطبان اصلی این همایش به شمار می روند.

    در ادامه این نشست هر یک از اعضای کمیته علمی به بیان نظرات خود پرداختند و در نهایت مقرر شد که آخرین نشست کمیته علمی همایش آسمان آبی، زمین پاک در هفته آینده برگزار شود.

    همایش علمی آسمان آبی، زمین پاک با محوریت چهار گانه "مدیریت بهینه پسماند"، "توسعه و نهادینه سازی فرهنگ ترافیک"، "اخلاق و رفتار شهروندی" و "ابعاد و موانع اجتماعی و فرهنگی طرح آسمان آبی، زمین پاک" 14 مرداد ماه سال جاری به همت مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران در تالار ایوان شمس برگزار می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط