فونیکسریمکسبهتام

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی عنوان کرد

زیر فشار واگذاری دو تیم به خودروسازان نمی‌رویم

عصر خودرو : مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: شیوه واگذاری سرخابی‌ها پس از شروع لیگ تعیین می‌شود، در عین حال زیر فشار واگذاری دو تیم فوتبال به خودروسازان نمی‌رویم.

زیر فشار واگذاری دو تیم به خودروسازان نمی‌رویم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سیدجعفر سبحانی با اشاره به وضعیت واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس اشاره کرد، به نظر می‌رسد پنج‌شنبه این هفته لیگ برتر شروع می‌شود و می‌توان چند روز پس از شروع شیوه واگذار سرخابی‌ها را تعیین کرد.

    مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه دو دلیل توقف واگذاری سرخابی‌ها وجود داشت، یادآور شد، به منظور ایجاد آرامش در این دو تیم در فصل یارگیری و انتخاب سرمربی مقرر شد که واگذاری آنها به تعویق بیفتد تا ثبات لازم برای فصل بعدی سرخابی‌ها فراهم شود.

    وی گفت: همچنین عامل دیگر پیشنهاد برخی نمایندگان برای تهیه طرحی به منظور واگذاری سرخابی‌ها بود که بتوان بر اساس آن این دو تیم را واگذار کرد اما با وجود گذشت 2.5 ماه از آن زمان به نظر می‌رسد، خبری از طرح یا مصوبه مجلس نباشد.

    وی با تأکید بر اینکه سازمان خصوصی‌سازی هیچگاه زیر بار فشار خودروسازان و شرکت‌های امثال آن برای واگذاری سرخابی‌ها نخواهد کرد، تصریح کرد: فشارها از سوی برخی نمایندگان و مدیران باشگاه‌ها اعمال شد و همچنین فشاری از سوی دولت برای واگذاری این دو تیم وجود نداشت.

    سبحانی با اشاره به اینکه از طرح مجلس برای واگذاری سرخابی‌ها استقبال می‌کنیم به روش‌های موجود واگذاری این دو تیم پرداخت و افزود: در روش مذاکره، اجاره و پیمان مدیریت و دیگر روش‌ها وجود دارد که باید هیأت واگذاری نسبت به آن اقدام کند و حتی ممکن است روشی جدید به تناسب شرایط این دو تیم تولید و ابداع شود.

    مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با تأکید بر اینکه قیمت پایه 290 میلیارد تومانی سرخابی‌ها تغییر نخواهد کرد، گفت: دلیلی برای کاهش یا افزایش قیمت پایه وجود دارد، زیرا در آخرین مزایده 42 میلیارد تومان بالاتر از قیمت پایه از سوی خریداران پیشنهاد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط