فونیکسریمکسبهتام

کاهش۲۵ درصدی سرقت خودرو در اصفهان

عصر خودرو : فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کاهش ۲۵ در صدی سرقت خودرو در تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کاهش۲۵ درصدی سرقت خودرو در اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ حسن یاردوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: به یاری خدا و با تلاش شبانه روزی ماموران این فرماندهی در اجرای صحیح طرح های انتظامی خوشبختانه وقوع سرقت های به عنف و زورگیری طی تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد کاهش یافت.

    وی افزود: در این مدت همچنین سرقت اتومبیل 25 درصد و سرقت موتورسیکلت نیز 20 درصد کاهش داشته است.

    این مقام مسئول گفت: یکی از مهم ترین اولویت های این فرماندهی پیشگیری از جرایم است و برای کسب موفقیت در این زمینه از تمام توان و تجهیزات استفاده می شود تا مجرمان و خلافکاران جرات تعدی و برهم زدن نظم عمومی را نداشته باشند.

    این مقام مسئول پیشگیری اجتماعی را اولویت مهم برنامه های پلیس برشمرد و بیان داشت: طرح هایی که در سطح کلانشهر اصفهان اجرا می شود با هدف افزایش احساس امنیت و جلب رضایت بیشتر شهروندان است.

    سرهنگ یاردوستی مناطق حاشیه ای کلان شهر را یکی از مراکز جرم خیز برشمرد و با تاکید بر ضرورت مقابله با افرادی که مخل آسایش و امنیت مردم هستند، بیان کرد: برای پاکسازی این مناطق و تفرجگاه ها از وجود چنین افرادی اقدامات متعددی انجام شده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به افزایش 100 درصدی کشفیات در سرقت احشام و طیور و کیف قاپی اظهار داشت: در این مدت با افزایش کشف 200 درصدی قطعات اتومبیل، 100 درصدی اماکن و و 50 درصدی سرقت مغازه روبرو بوده ایم.

    این مقام مسئول برنامه های پلیس و طرح های آن را در سطح شهرستان موفقیت آمیز و چشمگیر دانست و خاطر نشان کرد: حضور پررنگ ماموران و واحد های گشت پلیس در نقاط جرم خیز و نظارت محسوس و نامحسوس در محدوده بانک ها، اطراف مغازه های طلا فروشی و مواردی از این قبیل راه را بر وقوع جرایم بسته و خلاف کاران جرات تعدی و برهم زدن نظم عمومی را نخواهند داشت.

    وی همچنین مشارکت مردم با پلیس را قابل تحسین خواند و گفت: کنترل پدیده اجتماعی سیاه جامگان یا افرادی که امنیت اجتماعی را متزلزل می کنند با مشارکت دلسوزانه مردم و در اولین گام بعد از وقوع هر حادثه یا جرمی که نیاز به حضور پلیس احساس می شود از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 محقق می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو