فونیکسریمکسبهتام

دو سارق حرفه ای با ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو دستگیر شدند

عصر خودرو: فرماندهی انتظامی شهرستان رامهرمز از دستگیری دو سارق حرفه ای و کشف ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

دو سارق حرفه ای با ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ حجت سفید پوست اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی شهرستان رامهرمز قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران کلانتری 11 شهرستان رامهرمز با انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت زنی محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند که پس از دادن فرمان ایست، راننده خودرو به همراه سرنشین دیگر آن بدون توجه به ایست پلیس به سمت راه های خروجی متواری شدند.

    فرماندهی انتظامی رامهرمز بیان کرد: ماموران کلانتری 12 رامهرمز با همکاری یگان امداد با انجام ایست و بازرسی در یک اقدام سریع و به موقع خودروی آنها را توقیف و هر دو سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

    سرهنگ سفید پوست گفت: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به 30 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

    وی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا و اموال قیمتی و وجه نقد در خودروها خودداری کنند و هر گونه تردد مشکوک در اطراف خودروها و وسایل نقلیه را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط