فونیکسریمکسبهتام

زورگیری با موتور پولسار قرمز

عصر خودرو : ۲ مجرم سابقه‌دار که با یک دستگاه موتورسیکلت پولسار قرمزرنگ و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت اموال شهروندان کرده بودند، بعد از یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند.

زورگیری با موتور پولسار قرمز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در ساعت 18 مورخه 2 مرداد 94، مأموران کلانتری 133 شهرزیبا در حین گشت زنی در محدوده بلوار فردوس شرقی به دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت پولسار قرمز رنگ مشکوک و به آنها دستور ایست می دهند.

    با وجود دستور ایست پلیس، سرنشینان موتور اقدام به فرار کرده و در این زمان تعقیب و گریز میان گشت پلیس و سرنشینان موتور آغاز می شود؛ مأمورین کلانتری با اعلام چندین باره دستور ایست سعی در متوقف نمودن سرنشینان پولسار قرمز را داشته اما آنها بی توجه به دستور ایست اقدام به فرار کرده و حتی شلیک چندین تیر هوایی از سوی مأمورین نیز آنها را مجبور به توقف نمی کند.

    سرانجام با اضافه شدن واحد گشت کمکی، راننده موتورسیکلت در موقعیت آیت الله کاشانی – خیابان پیامبر در زمان تلاش برای فرار از دست مأمورین تعادل موتورسیکلت خود را از دست داده و موتورسیکلت به زمین برخورد کرده و هر دو سرنشین آن پس از دستگیری به کلانتری منتقل شدند.

    یکی از شهروندان که توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت قرمز از ناحیه انگشتان دست چپ مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته بود به محض ورود دو نفر دستگیر شده به داخل کلانتری آنها را مورد شناسایی قرار داد و در خصوص نحوه مجروح شدن و زورگیری وجوه نقدش به مأمورین گفت: در بلوار فردوس – تقاطع آیت الله کاشانی به صورت پیاده در حال مراجعه به منزل بودم که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت قرمز با دو سرنشین به من نزدیک شدند؛ راننده موتور، پیراهن مشکی و کلاه نقابدار و ترک نشین موتور نیز شلوار جین ( Lee ) و تی شرت سفید رنگ به تن داشت که ناگهان راننده با چاقویی که در دست داشت، ضربه ای به سمت من پرتاب کرد که باعث مجروح شدن دست چپ از ناحیه انگشتان شد و در همان وضعیت با حالت عربده کشی شروع به ناسزاگویی کرد؛ در همین زمان، ترک نشین موتور پیاده شد وتمامی وجود نقد داخل جیب هایم را خالی کرد و پس از سرقت به سرعت از محل متواری شدند.

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    دو متهم دستگیر شده بنام های محمدعلی . م ( 29 ساله ) و وحید . ح ( 28 ساله ) با وجود شناسایی کامل توسط یکی از شهروندان و دستگیری در یک عملیات تعقیب و گریز، منکر هرگونه ارتکاب سرقت شده و مدعی شدند که متوجه دستور ایست مأمورین و حتی شلیک چندین تیر هوایی از سوی آنها نشدند!

    در ادامه و با بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار، این دو نفر( به ویژه محمدعلی ) به عنوان مجرمان سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف که از سال 1381 تاکنون بارها به ارتکاب جرایم مختلف شرب خمر، سرقت، قدرت نمایی با سلاح سرد، تخریب اموال عمومی، ایراد ضرب و جرح عمدی سرقت موتورسیکلت و ... دستگیر و روانه زندان شدند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

    با بررسی سرقت های متعدد انجام شده توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ و دعوت از تعدادی از شکات و مالباختگان، هر دو متهم توسط تعدادی از مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند؛ مالباختگان پس از شناسایی متهمان و در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که متهمین با یک دستگاه موتورسیکلت [ پولسار ] قرمز به آنها نزدیک شده و در یک لحظه با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت اموال آنها کرده اند.

    سرهنگ کارآگاه داوود مرادی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعدد شکایت های صورت گرفته در خصوص زورگیری توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ در مناطق مختلف غرب و شمال غرب تهران و به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر دو متهم دستگیر شده از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو