فونیکسریمکسبهتام

جایگاه‌های عرضه سوخت زنجان وضعیت مطلوبی دارند

عصر خودرو: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده جایگاه های عرضه سوخت این استان در مقایسه با سطح کشور وضعیت مطلوبی دارند.

جایگاه‌های عرضه سوخت زنجان وضعیت مطلوبی دارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، علی اصغر عباسی افزود: هم اکنون 52 جایگاه عرضه سوخت در این استان وجود دارد که از این تعداد سه باب آن شرکتی و یک باب داخل اتاق کوچک واقع شده که شامل طرح درجه بندی نیست.

    وی اظهار کرد: طی ارزیابی انجام شده از طرح درجه بندی جایگاه های عرضه سوخت این استان مشخص شد که 39 درصد این جایگاه ها درجه ممتاز ،33 درصد آن درجه یک، هشت درصد درجه دو و 20 درصد فاقد درجه هستند.

    عباسی افزود: شرکت نفت این استان محدویتی در احداث جایگاه های عرضه سوخت در این استان ندارد و در صورت مراجعه متقاضی و پس از بررسی در کمیته مربوطه مجوزهای لازم صادر می شود.

    هم اکنون استان زنجان 52 جایگاه عرضه سوخت دارد که از این تعداد 29 باب در نواحی مرکزی، 17 باب در شهرستان ابهر و خرمدره و شش باب دیگر به خدابنده اختصاص دارد.

    این تعداد جایگاه 369 پمپ و 658 نازل عرضه کننده سوخت در این استان به شمار می روند.

    913 بازرسی از مجاری عرضه سوخت در زنجان

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در ادامه به عملکرد واحد کنترل ونظارت و بازرسی در چهار ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: طی مدت یاد شده 913 مورد بازرسی های شبانه روزی از مجاری عرضه سوخت در این استان انجام شده است.

    وی یادآوری کرد: علاوه بر آن 348 مورد بازدید نیز از مصرف کنندگان عمده سهمیه بگیر، 86 مورد نیز بازدید توسط گشت مشترک طی مدت یاد شده انجام شده است.

    عباسی ارجاع 15 پرونده متخلف به تعزیرات حکومتی، صدور 23 مورد اخطار کتبی برای مجاری عرضه و کنترل و 271 مورد کنترل جی پی ار اس(GPRS) را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت ذکر کرد.

    شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از سه ناحیه مرکزی شامل زنجان، طارم، ایجرود و ابهر خرمدره و سلطانیه، خدابنده کار سوخت رسانی به شهرهای تحت پوشش را در بخش های مصرف خانگی و کشاورزی انجام می دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط