فونیکسریمکسبهتام

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تبریز خبر داد

انهدام باند سارقان دستگاه «ای سی یو » خودرو در تبریز

عصر خودرو: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تبریز گفت: باند سارقان دستگاه «ای سی یو» خودرو های پژو در تبریز با ۳۴ فقره سرقت متلاشی شد.

انهدام باند سارقان دستگاه «ای سی یو » خودرو در تبریز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، فرهنگ نوروزی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دستگاه «ای سی یو» خودروهای پژو در تبریز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 17تبریز قرار گرفت.

    وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات اولیه محل اختفای دو نفر از اعضای اصلی باند را شناسایی و در پی انجام عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

    نوروزی اظهار داشت: سارقان با مشاهده مدارک و مستندات پلیس به 34 فقره سرقت «ای سی یو» خودرو اعتراف کردند و دو همدست دیگر خودشان را لو دادند.

    وی افزود: همدستانشان نیز طی عملیاتی جداگانه دستگیر که متهمان به دلیل تخصصی بودن موضوع با تشکیل پرونده قضایی به پلیس آگاهی استان معرفی شدند.

    این مقام انتظامی از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از سرقت، اتومبیل خود را به تجهیزات ایمنی با حساسیت بالا نظیر دزدگیر و سایر وسایل بازدارنده مجهز نموده و حتی الامکان خودروی خود را به خصوص در ساعات پایانی شب به پارکینگ منتقل و از رها کردن آن در حاشیه کوچه و خیابان خودداری کنند.

    * دستگیری سوداگر مرگ با یک کیلوگرم تریاک در تبریز

    فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از دستگیری خرده فروش مواد مخدر و کشف یک کیلوگرم تریاک خبر داد.

    نوروزی گفت: به دنبال کسب خبر مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در منزل مسکونی خود در یکی از محلات تبریز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران کلانتری 22 تبریز پس از تحقیقات اولیه منزل متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقدار یک کیلوگرم تریاک کشف کردند.

    نوروزی با اشاره به لزوم ناامن سازی فضا برای فعالیت سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با استفاده از پل ارتباطی 110 ضمن افزایش تعامل و همکاری با پلیس، بیشترین تأثیر را در این زمینه داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو