فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی رانندگان قزوین:

مشکلات حوزه حمل و نقل رفع شود

عصر خودرو : رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات حوزه حمل و نقل در استان تأکید کرد.

مشکلات حوزه حمل و نقل رفع شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علی‌اکبر سیارمه در آیین افتتاح دفتر کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین که ظهر امروز در میدان مادر شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌های مهم برای توسعه هر کشوری، حمل و نقل و ارتقای خدمات جاده‌ای است.

    وی با اشاره به جایگاه استان قزوین در عرصه حمل و نقل و جابه‌جایی بار و مسافر بیان کرد: لازم است ساز و کاری از سوی مدیران و مسئولان مرتبط با فعالیت‌های این عرصه طراحی شود که زمینه رفع مشکلات موجود و رشد روزافزون خدمات قابل ارائه را محقق کند.

    رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین عنوان کرد: مسئولان اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌ها و راه و شهرسازی استان قزوین امور گوناگون مرتبط با حمل و نقل، مدیریت و نیازهای آن را تأمین می‌کنند و با برون‌سپاری به نیروهای توانمند در بخش خصوصی موجب شکوفایی هرچه بیشتر این حوزه می‌شوند.

    این مسئول یادآور شد: انجمن صنفی رانندگان کالا در شهرستان قزوین نخستین انجمن تشکیل شده در استان قزوین بود که در کنار دستگاه‌های اجرایی، رابطه دولت با مردم را تنظیم می‌کرد.

    سیارمه ادامه داد: در چند سال گذشته بخشی از وظایف و اختیارات دستگاه‌های اجرایی دولتی به نهادها و تشکل‌های مردمی واگذار شده است که علاوه بر انجام امور مردمی در زمان کوتاه‌تر موجب سرعت یافتن و رشد خدمات مورد نظر در جامعه شده است.

    رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر کارت هوشمند در کانون انجمن صنفی رانندگان به نیروهای فعال در این عرصه ارائه می‌شود که می‌تواند ضمن دور کردن آن‌ها از فضای اداری موجب انجام هرچه سریع‌تر این مهم شود.

    وی اضافه کرد: حضور حدود 16 هزار راننده در حوزه بار و مسافر در استان قزوین نشان‌دهنده توانایی بالای این استان در عرصه حمل و نقل است که با تلاش و پیگیری مسئولان می‌تواند همچنان روند رو به رشدی را طی کند.

    سیارمه خاطرنشان کرد: این رانندگان، افرادی هستند که آموزش‌های لازم را برای حضور در فعالیت‌های حوزه حمل و نقل فرا گرفته و با توجه به دارا بودن کارت هوشمند رانندگی با ویژگی‌ها و قوانین این عرصه آشنایی کامل دارند و می‌توانند آسایش و رفاه لازم را برای مسافران تأمین کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط