فونیکسریمکسبهتام

Skyranger، خودرو همه فن حریف!

عصر خودرو: خودرو چند ماموریته اسکای رنجر برای دفاع از نیروها ومنابع در مقابل مهاجمین هوایی و زمینی طراحی شده است.

Skyranger، خودرو همه فن حریف!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰:۰۰
  • Skyranger، خودروی همه فن حریف!
  • Skyranger، خودروی همه فن حریف!
  • Skyranger، خودروی همه فن حریف!
  • Skyranger، خودروی همه فن حریف!
  • Skyranger، خودروی همه فن حریف!
  • Skyranger، خودرو همه فن حریف!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از بازارخبر، خودرو چند ماموریته اسکای رنجر برای دفاع از نیروها ومنابع در مقابل مهاجمین هوایی و زمینی  طراحی شده است.

در دنیای کنونی انواع جدیدی از تهدیدات متوجه نیروهای زمینی در میادین نبرد شده خطر موشکهای پیشرفته هوا به زمین و موشکهای ضد تانک و مهاجمین پرنده نیاز به یک نیروی محافظ واکنش سریع را بیش از هر زمانی ضروری کرده است.

این سیستم باید بسیار متحرک و انعطاف پذیر باشد تا بتواند برای درگیری با تهدیدات  زمینی و هوای کارامد باشد.

سیستم توپ Skyranger که توسط  Oerlikon توسعه داده شده  و ساخت آن  توسط شرکت لاکهید مارتین آنجام شده ، بسیار موثر است. خود رو چند ماموریته سیستمی را برای حفاظت از واحدهای مخابراتی متحرک و منابع ارزشمند ثابت بوجود آورده است.
قدرت تحرک بالا

سیستم متحرک  Skyranger برای حرکت متکی به یک پلت فرم خودرویی  با هشت چرخ میباشد.

البته میتوان سنسورها و سیستم کنترل را بر روی انواع وسایل نقلیه سوار کرد و کاملا بصورت مستقل از دیگر واحدها در مناطق عملیاتی حرکت کرده و هدفگیری کند. با این تاکتیک تامین امنیت و بقای سسیستم Skyranger بر روی زمین به اوج خود میرسد. با استفاده از این وسیله و اعزام آن به یک منطقه شما مرگبارترین سیستم دفاعی متحرک را برای دشمن خود در اختیار خواهید داشت و این در صورتی میباشد که شما به منظور بهره برداری حداکثری و افزایش برد ، میتوانید آنها را به یک سیستم راداری با برد بیشتر متصل کنید.
توپ Skyranger

توپ مورد استفاده در Skyranger نوعی توپ منحصر به فرد با کالیبر 35 میلیمتر میباشد که بر اساس آزمایشات یکی از کشنده ترین نوع پرتابه های ممکن را میتواند با دقتی بی مانند به سمت هدف روانه کند.

مهمات :

مهمات مورد استفاده این توپ پیشرفته در واقع گلوله ای 35 میلیمتری میباشد که در پوسته خود 152 قطعه از جنس تنگستن دارد که طبق یک مکانیزم زمانی و برنامه ریزی فیوز موجود در داخل گلوله در نزدیکی هدف باز شده و باعث نابودی هدف میشود این ابر کشنده ترین در نوع خود در لیست پرتابه ها میباشد که شانس برخورد با هدف را به صد درصد میرساند و نابودی هدف را در هر شرایطی تضمین میکند.با شلیک مداوم این نوع گلوله در یک محدوده زمانی حجم آتش وسیعی بوجود می آید که مسیر هدف را کاملا پوشش میدهد و پس از نفوذ  پرتابه های تنگستن به پوسته هدف خسارت شدیدی به سیستم های کنترل هدف وارد می آورد که هدف را از آنجام ماموریت خود باز میدارد. نرخ آتش حداکثر 1000 گلوله در یک دقیقه در این سلاح و کشندگی بالای آن ومجتمع بودن بر روی یک برجک با سیستم کنترل آتش  و وزن بسیار کم این سامانه امکان نصب آن بر روی وسایل نقلیه چرخدار مختلف یا اسقرار آن بصورت ثابت را در کمترین زمان ممکن امکان پذیر کرده است.واحد کنترل آتشاین سمانه مجهز به یک جستجوگر سه بعدی باند I میباشد که واحد کنترل آتش را قادر میسازد که با دقت بالایی اهداف بسیار کوچک و سریع را ردیابی و نابود کند این رادار مجهز به سیستم هوشمند تجزیه تحلیل  خطر میباشد که باعث میشود زمان واکنش سیستم به تهدید به شکل باور نکردنی پایین آید. سیستم رادار Skyranger  حتی در زمان حرکت قدرت تشخیص و ردیابی مستمر اهداف را دارا میباشد و میتواند محدوده وسیعی به میزان 25 کیلومتر را پوشش دهد  این سامانه در برابر اقدامات متقابل الکترونیکی مقاوم میباشد.

قابلیت بالای Skyranger

سیستم ابتکاری Skyranger با ترکیب یک سیستم پیچیده کنترل آتش و یک سیستم توپ با آتش سریع  قابلیت بسیار  بیشتری نسبت به سیستم های مرسوم  از خود نشان داده است به شکلی که این سلاح از نظر نرخ آتش و برد شلیک معادل 200 مسلسل مدل M-60 با سه برابر برد بیشتر میباشد.در سال 2005 نیروی دریایی ایالات متحده آزمایش اولیه خود را بر روی این سیستم برای تعیین اعتبار و واجد شرایط بودن این سامانه به عنوان یک توپ دریایی جدید برای حفاظت از ناوگان خود را شروع کرد که نتایج بدست آمده به شکل باور نکردنی موثر بودن این سامانه را تایید کرده بر طبق گزارشات و آزمایشاتی که در مدت 2 هفته آنجام شد این سامانه با ایجاد نرخ آتش بالا و استفاده این سامانه از مهمات با قدرت تخریب بالای Ahead Projectile  توان نابودی اهداف متحرک و پر سرعت سطحی  و اهداف زمینی  نزدیک ساحل در آبهای ساحلی و رودخانه ها  و همچنین به عنوان دفاع در برابر موشک های ضد کشتی و هواپیما با ایجاد دیواری از سرب و پخش شدن مهمات با الگوی مخروطی خسارت شدیدی به سطوح کنترلی و  سیستم های داخلی هدف وارد می آورد.برد شلیک و تخریب با استفاده از گلوله Ahead در این سلاح از 60 متر تا 5 کیلومتر میباشد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو