فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی چالوس خبر داد

دستگیری متهمان به سرقت خودرو در تونل ولی‌آباد

عصر خودرو: فرمانده انتظامی چالوس از شناسایی و دستگیری سه‌ متهم به‌سرقت خودرو در تونل ولی‌آباد جاده چالوس خبر داد.

دستگیری متهمان به سرقت خودرو در تونل ولی‌آباد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علیرضا قدیمی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین گشت‌زنی در محور کندوان به‌ یک‌دستگاه خودروی پراید سفید با چهار سرنشین مشکوک شده و با استعلام پلاک آن دریافتند خودرو دارای سابقه سرقت از استان تهران است.

    وی با بیان اینکه با دریافت اطلاعات مناسب در اقدامی غافل‌گیرانه و ضربتی پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو را در تونل ولی‌آباد متوقف کردیم، افزود: سه‌سرنشین خودرو به نام‌های امیر ـ ش 24 ساله، سعید  ـ ع 24 ساله و محمد‌رضا ـ م 26 ساله به اتهام سرقت خودور دستگیر شده و راننده خودرو با جا گذاشتن ماشین پا به فرار گذاشت.

    فرمانده انتظامی شهرستان چالوس خاطر نشان کرد: پس از شناسایی راننده خودرو تلاش پلیس برای دستگیری متهم ادامه یافت و همچنین متهمان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه ارتکابی اقرار کردند.

    وی با تأکید بر حفظ آرامش به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به‌مدت طولانی در مکان‌های خلوت رها نکنند و خودرو را به قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر مناسب تجهیز کنند.

    قدیمی در ادامه از نقش بر آب شدن نقشه کلاهبرداری تعدادی جوان طمع‌کار از شرکت بیمه در چالوس توسط پلیس خبر داد و تصریح کرد: براساس منابع اطلاعاتی و گزارش‌های رسیده به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه افرادی با تصادف ساختگی قصد استفاده از بیمه شخص ثالث را دارند موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    وی خاطر‌نشان کرد: در راستای همین موضوع مأموران پرونده واژگونی یک‌دستگاه خودروی ون متعلق به این افراد که منجر به جراحات شدید آنان شده بود را مورد بررسی قرار دادند.

    فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به تصادف ساختگی توسط متهمان تصریح کرد: تمامی هشت سرنشین لرستانی خودروی مذکور با خودزنی، ضرب و جرح یکدیگر و ایجاد این تصادف ساختگی قصد فریب محاکم قضایی و استفاده از بیمه شخص ثالث را داشتند که با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

    وی در پایان گفت: متهمان این پرونده به جرم تبانی برای بردن مال غیر و بیت‌المال با صدور قرار تأمین از سوی محاکم قضایی چالوس روانه زندان شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو