فونیکسریمکسبهتام

فراری F۴۰ از جنس لگو

عصر خودرو: درپوش پیشرانه این کیت لگویی نیز بلند می شود تا پیشرانه دو توربوشارژردار ۲.۹ لیتری هشت سیلندر خورجینی نمایان شود. امکان جدا کردن پیشرانه از محفظه آن نیز وجود دارد.

فراری F۴۰ از جنس لگو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶:۰۰
  • فراری F40 از جنس لگو
  • فراری F40 از جنس لگو
  • فراری F40 از جنس لگو
  • فراری F40 از جنس لگو
  • فراری F40 از جنس لگو
  • فراری F40 از جنس لگو
  • فراری F40 از جنس لگو
  • فراری F40 از جنس لگو
  • فراری F40 از جنس لگو

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، شرکت فراری تنها یک هزار و 311 دستگاه از مدل F40، ابر خودرویی نمادین که امروزه بیش از نیم میلیون دلار ارزش دارد را تولید کرد. این تولید محدود به معنای آن است که پارک کردن یک دستگاه خودرو فراری F40 در گاراژ خانه شما در عمل بسیار دشوار است. اما اگر قصد ندارید هزینه ای سنگین را برای یکی از آنها بپردازید و تنها یکی از نمونه های مدل آن را روی میز خود داشته باشید، محصول جدید لگو را می توانید مد نظر قرار دهید. کیت های "Creator" لگو به طور معمول از جزئیات دقیقی سود می برند و کیت فراری F40 نیز از این مساله مستثنی نیست. نمای ظاهری این ابرخودرو به طور شگفت آوری واقع گرایانه است و حتی لگو ویژگی های منحصر به فرد فراری F40 مانند کانال های وردودی هوا در هر دو طرف خودرو و قسمت جلو، چراغ های جلو پاپ آپ، چراغ های عقب گرد و خروجی اگزوز سه تایی را در این کیت بکار گرفته است.

درهای فراری F40 لگویی باز می شوند تا صندلی های قرمز رنگ، مجموعه نشان دهنده پشت آمپر و فرمانی با سه بازو با نشان فراری نمایان شوند. "مایکل پسیاکی"، طراح این کیت، حتی کابل هایی که برای باز کردن درها در خودرو واقعی استفاده می شوند را در کیت فراری F40 گنجانده که البته برای افراد تیزبین قابل مشاهده است.
درپوش پیشرانه این کیت لگویی نیز بلند می شود تا پیشرانه دو توربوشارژردار 2.9 لیتری هشت سیلندر خورجینی نمایان شود. امکان جدا کردن پیشرانه از محفظه آن نیز وجود دارد.

لگو همکاری نزدیکی با فراری داشته است تا کیت F40 به طراحی خودرو اصلی وفادار باشد و حتی چند قطعه ویژه مانند ورودی های رینگ، شیشه جلو و آینه ها توسط فراری طراحی شده اند. به گفته پسیاکی، سخت‌ترین بخش طراحی این کیت درپوش پیشرانه آن بوده است. ساخت درست این قطعه چالش برانگیز بوده، اما وی در نهایت موفق شده است تا با عناصر لگو استاندارد آن را شکل دهد.

کیت لگو فراری F40 از یک هزار و 158 قطعه ساخته شده است و 254 میلیمتر طول، 127 میلیمتر پهنا و 76 میلیمتر ارتفاع دارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم