فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ورود نخستین عضو گروه فولکس واگن به ایران

عصرخودرو: شنبه ۲۴ مرداد با انتشار شماره ۲۵۷ هفته نامه خودرو امروز در کنار اخبار داغ و جذاب از صنعت خودرو ایران و جهان، گزارش ورود نخستین عضو خانواده فولکس واگن به ایران را بخوانید.

ورود نخستین عضو گروه فولکس واگن به ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، فرش قرمز جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز برای فرمانده و سربازارن اشکودا در ایران پهن شد. ورود نخستین اعضای گروه فولکس واگن در پی انعقاد قرارداد مابین شرکت "ایده برنا گروه موتور" و شرکت اتومبیل سازی اشکودا، خبرساز شده است و تحریریه هفته نامه خودرو امروز در کنار بررسی زوایای این خبر به معرفی خودروهای اشکودا که به بازار ایران وارد خواهند شد، پرداخته است.
    در ادامه معرفی تازه ها، سری هم به ایران خودرو می زنیم و با هایما S7، شاسی بلند جدید ایران خودرو آشنا خواهیم شد. این خودرو که از نیمه شعبان سال جاری به صورت آزمایشی در ایران خودرو خراسان  به خط تولید سپرده شده است، در پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی خواهد شد. مطلب "شاسی بلند جدید ایران خودرو را بشناسید" شما را با جزییات فنی و مشخصات این خودرو آشنا خواهد کرد.
    بعد از معرفی تازه های بازار ایران سری هم به تازه های جهانی می زنیم و با آئودی S8 پلاس، پورشه کایمن Exclusive S، ولکانو تیتانیوم، رولزرویس Wraith Inspired by Music و هوندا آکورد کوپه 2016 دیدار می کنیم.
    در گفت و گوی این هفته باز هم سری به ایران خودرو زده ایم و پای صحبت های یکه زارع نشسته ایم. مدیرعامل ایران خودرو در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما علاوه بر خبر ورود رنو کوئید و کلیو 4 به بازار کشورمان، شرایط اجرای قرارداد با خودروسازان خارجی را تشریح کرده است.
    در بررسی فنی این شماره با ب ام و Z4 گشتی در شیراز می زنیم و به نظاره تقابل عموزاده های ایرانی و فرانسوی در مقایسه فنی پژو 206 ایرانی و فرانسوی می نشینیم. بررسی بلند مدت این هفته هم اختصاص پیدا کرده است به  ارزان قیمت ترین وانت در بازار خودرو کشورمان. "یک هفته با ارزان ترین وانت کشور" شما را با مشخصات فنی سایپا 151 آشنا خواهد کرد.
    در ادامه با "بهای میراث خودرویی" مراجع سنجش قیمت خودروهای کلاسیک در کشورمان را خواهیم شناخت و با "مستقیم تا قلب پیشرانه " به منبع تولید انرژی خودرو می رویم و با اجزا و شیوه های کارکرد این بخش خودرو آشنا می شویم.
    برگزاری راند نخست مسابقه دریفت قهرمانی کشور دست مایه خودروامروزی ها شد تا در مطلب "دریفت، یخ تابستان سرد اتومبیلرانی را آب کرد" به مسابقات اتومبیلرانی کشور بپردازند.
    و در آخر با آپشونولوژی، شما را به یک آپشن شناس بنز متبحر تبدیل خواهیم کرد.
    علاقمندان مطالعه جدیدترین شماره هفته نامه خودرو امروز می توانند از روز شنبه 24 مرداد ماه شماره 257 این نشریه را از روزنامه فروشی های سراسر کشور تهیه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو