فونیکسریمکسبهتام

فروش رنو سیمبل برای تحویل ۶۰ روزه به پایان رسید

سیمبل یخ بازار خودرو را شکست

عصر خودرو: مدیربازاریابی نگین خودرو از اتمام فروش رنو سیمبل برای تحویل ۶۰ روزه در ساعات ابتدایی امروز خبر داد.

سیمبل یخ بازار خودرو را شکست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شکوهی، مدیر بازاریابی نگین خودرو در ساعات ابتدایی آغاز فروش رنو سیمبل اعلام کرد: نگین خودرو در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و دهه کرامت، عرضه رنو سیمبل را تا تکمیل ظرفیت از امروز شنبه 24 مرداد ماه، به صورت پیش فروش آغاز کرد که فروش با تحویل 60  روزه این محصول به دنبال استقبال گسترده خریداران در ساعات ابتدایی بسته شد.

    وی در ادامه افزود: قیمت رنو سیمبل ال ای اتوماتیک  75,900,000 تومان و قیمت رنو سیمبل پی ای اتوماتیک  66,900,000  تومان اعلام شده است که پس از اتمام فروش با تحویل 60 روزه، تا تکمیل ظرفیت به صورت تحویل90 و 120 روزه عرضه خواهد شد.

    رنو سیمبل با چهره‌ای جدید، بروز و مدرن مجهز به موتور 1600 سی سی 16 سوپاپ است. این خودرو از یک گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک بهره می برد و در رنگ های  نقره ای، آبی، سفید یخچالی، مشکی متالیک، آبی متالیک، قرمز متالیک و بژ قابل عرضه است.

    شکوهی ضمن قدردانی از استقبال بی نظیر مشتریان تصریح کرد: سیمبل با مدل 2016 روانه بازار خودرو ایران می شود و توانست با شرایط فروش جذاب و سود مشارکت 21 درصدی یخ بازار خودروی ایران رابشکند.

    این مهمان تازه وارد بازار خودرو ایران همچون دیگر محصولات رنو که توسط نگین خودرو عرضه می شوند دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی است و با دو روش قیمت قطعی و غیرقطعی به فروش می رسد.

    علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.Neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط