فونیکسریمکسبهتام

شلیک پلیس آخر خط زورگیران بزرگراه‌ها

عصر خودرو : ۲ سارق زورگیر موتورسوار که اطراف بزرگراه‌های پایتخت اقدام به زورگیری و سرقت اموال شهروندان می‌کردند، در یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

شلیک پلیس آخر خط زورگیران بزرگراه‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ، ساعت 22:29 بیستم مردادماه یگان موتور سوار و خودرو گشت انتظامی کلانتری 140باغ فیض در حال گشت زنی  بودند که به یک دستگاه موتور سیکلت هوندا 125 با دو نفر ترک نشین جوان مشکوک شده و به آنان دستور توقف دادند که متهمان به محض مشاهده واحد گشت سریعا متواری شدند .

    در ادامه ماموران نیز به تعقیب متهمان پرداختند که در حین تعقیب و گریز چندین بار ایست داده که متهمان توجهی نکرده و ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک 4 عدد تیر جنگی به صورت هوایی کردند و موفق به دستگیری یکی از سارقین شدند.

    یگان خودرویی در ادامه اقدام به مسدود کردن مسیر تردد دیگر متهم فراری کرد که متهم پس از اینکه همه درهای فرار را به روی خود بسته دید خود را به داخل پارکینگ خودروهای تصادفی رساند و در لابه لای خودرو ها پنهان شد.

    ماموران بار دیگر  از متهم خواستند تا خود را تسلیم قانون کنند و یک عدد تیر هوایی به منطقه بی خطر و آزاد تیراندازی کردند که متهم سرانجام خود را تسلیم کرد .

    متهمان خود را به نامه های  «احمد» و «مهدی» معرفی کردند که بلافاصله پس از دستگیری به کلانتری 140باغ فیض منتقل شدند و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند.

    در جریان  بازجویی های فنی مشخص شد متهمان از سارقان زورگیر موتور سوار اطراف بزرگراه های پایتخت هستند و به تازگی نیز در آدرس اتوبان اشرفی اصفهانی اقدام به زورگیری از شهروندی که در حال تردد در حاشیه این بزرگراه بوده کرده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت بردن گوشی ،ساعت مچی و تعدادی کارت عابر بانک شاکی کرده و متواری شدند.

    در این رابطه شاکی شناسایی گردید و جهت شناسایی متهمان به کلانتری دعوت و در مواجهه حضوری اقدام به شناسایی متهمان دستگیر شده به عنواتن زورگیران موتور سوار اتوبان کردند .

    سرهنگ حسن رضا جوانمرد سرکلانتر دوم پلیس پایتخت  گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده ضمن تحقیقات مقدماتی جهت تحقیقات تخصصی تر و کشف سایر جرایمشان  همچنین شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو