فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران:

عوارضی تهران - قم به بعد از فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل می‌شود

عصر خودرو :معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران افزود: با توجه به اینکه در سطح استان تهران ۸ پایانه داریم ولی ۹۰ درصد مسافرت‌ها از طریق پایانه‌های شهر تهران اتفاق می‌افتد.

عوارضی تهران - قم به بعد از فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، غلامحسین آرام در جلسه طرح «هماهنگی سفر شهرستان تهران» که با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط برگزار شد، اظهار داشت: سیلاب کن و سولقان که در ایام تعطیلات اتفاق افتاد خسارات زیادی در بر داشت.

    وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدماتی هماهنگی سفر در شهرستان تهران باید آمادگی لازم را داشته باشند، گفت: همچنان جستجو برای پیدا کردن مفقودان این حادثه ادامه دارد و دستگاه‌های امدادی مانند هلال‌احمر به دنبال پیدا کردن اجساد سه نفر از مفقودان در این حادثه هستند.

    آرام با اشاره به اینکه 32 روز از تعطیلات و سفرهای تابستانی باقی مانده است، گفت: در سال گذشته 42 میلیون نفر از طریق 4 پایانه شهر تهران مسافرت داشته‌اند و آمار سفرهایی که با قطار و هواپیما صورت گرفته اعلام نشده است.

    معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران افزود: با توجه به اینکه در سطح استان تهران 8 پایانه داریم ولی 90 درصد مسافرت‌ها از طریق پایانه‌های شهر تهران اتفاق می‌افتد.

    وی با اشاره به اینکه باید تسهیلات قبل از سفر برای مسافران فراهم شود، گفت: از جمله این تسهیلات فروش بلیط به صورت الکترونیکی است و اینکه مسافران می‌توانند به راحتی نسبت به تهیه بلیط خود در زمان مشخص شده اقدام کنند.

    آرام درباره امنیت مسافران در مسافرت‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با همکاری پلیس تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و ما شاهد افزایش میزان امنیت مسافران داخلی و خارجی در شهر تهران بوده‌ایم.

    معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران به آمادگی اورژانس تهران در ایام سفر نیز اشاره کرد و گفت: 19 پایگاه اورژانس جاده‌ای در سطح استان تهران در خدمت مسافران است و نیروهای اورژانس در سه پایانه غرب، جنوب و شرق مستقر هستند.

    وی خاطرنشان کرد: یک بالگرد امدادی نیز در طول سال در بوستان ولایت مستقر است که در زمان حادثه از آن استفاده می‌شود.

    آرام به مشکلاتی که عوارضی تهران - قم برای مسافران ایجاد کرده است اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم این عوارضی را به بعد از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) منتقل کنیم تا تردد راحت‌تر انجام شود.

    معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با تأکید بر اینکه مباحث بهداشتی مسافران یکی از مشکلات عمده است، گفت: انتظار می‌رود نظارت بیشتری بر روی تغذیه‌فروشی‌ها و دیگر مکان‌هایی که نسبت به فروش اغذیه مسافران اقدام می‌کنند انجام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو