فونیکسریمکسبهتام

افتتاح نمازخانه و اتاق مادر و کودک در متروی تهران

عصر خودرو- همزمان با فرارسیدن دهه کرامت نمازخانه ایستگاه مفتح و اتاق مادر و کودک در ایستگاه امام خمینی(ره) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه متروی تهران افتتاح شد.

افتتاح نمازخانه و اتاق مادر و کودک در متروی تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمد صائبی، معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با اشاره به ترویج استفاده از حمل و نقل عمومی و حضور مادران در جامعه همراه کودکانشان اظهار کرد: این طرح با هدف برطرف کردن نگرانی مادران در زمان حضور در اماکن عمومی شهر از جمله مترو تهران در راستای تحقق عدالت اجتماعی مادران گرامی اجرایی شد.

    وی افزود: با احداث این اتاق در ایستگاه امام خمینی(ره) به دنبال ارتقای سلامت و بهداشت مادر و کودک، حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی و شیردهی به نوزادان و نظافت آنها با آسایش با رعایت مسائل بهداشتی، ارتقای کرامت مادران و جلوگیری از شیوع آلودگی به محیط زیست هستیم.

    وی همچنین به ساخت نمازخانه در ایستگاه مفتح اشاره و اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن ایستگاه شهید مفتح در خیابان مطهری و نبود مسجد در این منطقه اقدام به راه اندازی نمازخانه در ایستگاه شهید مفتح کرده است. این نماز خانه با هدف ترویج و تعظیم شعائر اسلامی همزمان با فرارسیدن دهه کرامت با حضور آقای دکتر نایبی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و صادق زاده رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران امروز افتتاح شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط