فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان:

راهنمایی و رانندگی برای ساماندهی ترافیکی تنهاست

عصر خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: راهنمایی و رانندگی برای ساماندهی ترافیکی تنهاست.

راهنمایی و رانندگی برای ساماندهی ترافیکی تنهاست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ رضا عزیزی شامگاه چهارشنبه در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان درباره ساماندهی وانت‌بارها اظهار کرد: در حال حاضر روزانه نزدیک به 100 فقره اعمال قانون برای وانت‌بارها انجام می‌شود.

    وی با بیان اینکه هر وانت‌بار 30 هزار تومان جریمه می‌شود، افزود: جریمه در شهر همدان کارساز نیست به طوری که رانندگان به صورت گروهی در مقابل مأموران راهنمایی و رانندگی مقاومت می‌کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه قانون اجازه توقیف خودرو را به ما نداده است، تصریح کرد: قوه قضاییه نیز از راهنمایی‌ و‌ رانندگی برای ساماندهی این وضعیت حمایت به عمل نخواهد آورد.

    وی با انتقاد از صدور مجوز به بازارهای موقت در مناطق مختلف شهر، ادامه داد: وجود این بازارها باعث ایجاد ناامنی و اخلال ترافیکی در شهر می‌شود و شهرداری بهتر است از این اقدام خودداری کند.

    عزیزی با بیان اینکه در راه ساماندهی وانت‌بارها پلیس راهنمایی و رانندگی تنهاست، خاطرنشان کرد: در این مسیر اغلب افراد با مأموران راهنمایی درگیر می‌شوند.

    مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری همدان هم در این نشست اظهار کرد: یکی از دلایل به وجود آمدن پدیده میوه‌بارها در شهر، نبود شغل و فقر در جامعه است.

    پیام رفتاری با بیان اینکه اگر امروز چاره‌ای برای این کار اندیشیده نشود، اعمال مدیریت در آینده بسیار دشوار خواهد بود، افزود: این معضل در حال حاضر در سطح کشور ایجاد شده و شهرهای بزرگی چون شیراز و تبریز نیز با آن درگیر هستند.

    وی با بیان اینکه اکثر شهرها در ابتدا به شناسنامه‌دار کردن وانت‌بارها اقدام کردند، تصریح کرد: جانمایی مناطقی برای استقرار این افراد و صدور مجوز از برنامه‌های دیگر شهرها برای مقابله با این معضل بوده است.

    مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری همدان تأکید کرد: تا زمانی که حکم توقیف وجود نداشته باشد برخوردها جوابگو نخواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو