فونیکسریمکسبهتام

چینی با کیفیت شد

عصر خودرو : در حالی شرکت های خودروساز داخلی با رکود فروش محصولات خود روبه رو هستند که بازار خرید و فروش خودروهای چینی داغ شده است.

چینی با کیفیت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، چند ماهی است که رکود بازار خرید و فروش خودرو تشدید پیدا کرده و کمتر خریداری در آن دیده می‌شود. حتی فروش‌های ویژه خودروسازان هم در رونق بازار تأثیری نداشته و مردم همچنان تمایلی به خرید خودرو ندارند.

    بسیاری از فعالان بازار خودرو معتقدند خودروسازان باید قیمت محصولات خود را کاهش دهند تا بازار به سمت رونق حرکت کند، اما خودروسازان به هیچ عنوان راضی به این امر نبوده و با شگردهای مختلف در صدد فروش محصولات خود در سطح بازار هستند. به عنوان نمونه از اوایل هفته جاری یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی اقدام به فروش اقساطی محصولات خود کرده است اما این موضوع تاکنون نتوانسته جنب و خوشی را در بازار به وجود آورد. زیرا مردم خرید اقساطی خودرو آن هم در شرایط فعلی بازار را اشتباه می‌دانند.

    محمدی یکی از فروشندگان خودرو در مورد وضعیت این روزهای بازار خودرو به تسنیم می گوید: بازار خرید خودروهای داخلی راکد است تا جایی که مردم می خواهند تا دقیقه 90 برای خرید خودرو صبر کنند.

    وی با بیان اینکه شرکت‌های چینی برای فروش محصولات خود تخفیف‌های مختلفی را به خریداران ارائه می کنند، افزود: مردم ترجیح می‌دهند به‌ جای خرید خودروهای داخلی که قطعات چینی دارند کلاً خودروی چینی بخرند . به نحوی که خرید و فروش محصولات چینی در مقابل تولیدات داخلی بسیار داغ است . البته این امر در حالی است که مردم هنوز بر بی‌کیفیت بودن محصولات چینی اصرار دارند اما آنها را به تولیدات داخلی ترجیح می‌دهند.

    در کنار اظهارات این فعال بازار خودرو نباید از اقدامات سایر شرکت های خودروساز خارجی برای فروش محصولات خود غافل شد زیرا آنها نیز در قالب طرح های ویژه در بازار راکد خودرو درصدد فروش محصولات خود هستند.

     امروز در بازار پژو 405 دوگانه سوز با قیمت 29 میلیون و 800 هزار تومان، پژو پارس سال 34 میلیون و 100 هزار تومان ، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 30 میلیون و 900 هزار تومان، پژو 206 تیپ 5 با قیمت 33 میلیون و 300 هزار تومان و رانا ال ایکس 30 میلیون و 400 هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

    همچنین تیبا یورو4 با قیمت 23 میلیون و 400 هزار تومان، تیبا هاچ بک 26 میلیون و 200 هزار تومان، پراید 132 مدل SE حدود 19 میلیون و 800 هزار تومان، تندر E1 دو ایربگ 33 میلیون و 900 هزار تومان و سایپا 111 SE با قیمت 20 میلیون تومان به فروش می رسد. البته باید این نکته را متذکر شد که اکثر این قیمت ها حدودی بوده و به دلیل رکود بازار توافق نهایی خریداری و فروشنده قیمت نهایی خودرو را مشخص می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو