فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

پشت فرمان آقای ماجراجو

عصرخودرو: دویست و پنجاه و نهمین شماره از هفته نامه خودروامروز همراه با نهمین شماره از ضمیمه تخصصی خدمات پس ار فروش، قطعات یدکی و آپشن خودرو از روز شنبه ۷ مرداد به روی دکه خواهد رفت.

پشت فرمان آقای ماجراجو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رونمایی از تیوولی در هفته آخر مرداد ماه توسط رامک خودرو بهانه ای شد تا اولین تجربه رانندگی با کراس اوور جدید سانگ یانگ در ایران، توسط خودروامروزی ها صورت بگیرد. در مطلب آزمایش فنی با نامگذاری، مشخصات، جایگاه و قیمت این خودرو دوست داشتنی آشنا خواهیم شد.
    در ملاقات بعدی این هفته سری می زنیم به داغ ترین شاسی بلند لینکلن آمریکا! آزمایش و بررسی مدل 2015 لینکلن MKC در شهر شیراز انجام شد و صفحه آزمایش فنی این هفته میزبان آن خواهد بود.
    در ادامه مقایسه ای هم خواهیم داشت بین میتسوبیشی اوتلندر و هیوندای سانتافه. انتخاب این هفته مشخصات فنی، ویژگی های ظاهری ، امکانات و قیمت این دو خودرو را مقایسه کرده است.
    خبر خوش موتور سیکلتی این هفته هم این است که در پی رفع تحریم ها اولین نمایشگاه موتورهای ژاپنی ، توسط کویر موتور در ایران افتتاح شد.  بازگشت کاوازاکی به ایران گزارش خودرو امروز از این اتفاق خوشایند است.
    در جهان خودرو این هفته هم با مرسدس بنز AMG مدل 2017، مفهومی هیوندای ویژن G، لکسوس GS و لامبورگینی LP750 آشنا می شویم. در کنار این خودروهای خارجی، با گزارش مبسوط خودروامروز از نمایشگاه خودرو مشهد، با تازه های بازار خودرو ایران هم آشنا می شویم.
    و در آخر همراه با گروه مطالعات بازار «هفته نامه خودرو امروز»، مروری خواهیم داشت بر تولید خودروهای تجاری در سال 1393.
    در ضمیمه تخصصی این شماره هم سری خواهیم زد به دنیای خدمات پس ار فروش، قطعات یدکی و آپشن خودرو.
    در شماره 9 تعمیرگاه، با "آشتی با زمین" تب کاهش ارتفاع خودرو و معایب آن را بررسی می کنیم، سری به بازار شمع خودرو و چراغ خودروهای داخلی می زنیم و با برخی اصطلاحات رایج در مکانیک خودرو آشنا می شویم.
    "بررسی بازار قطعات و خدمات خودروهای منطقه آزاد اروند"، "بررسی ویرایش چهارم دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس ار فروش صنعت خودرو" و "بررسی وضعیت نابسامان تأمین قطعات یدکی برخی خودروهای کلاسیک" دیگر مطلب های منتشر شده در این ضمیمه می باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو