فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۰۷۴»

لزوم نصب دستگاه‌های دقیق سنجش آلاینده‌های هوا تا قبل از پاییز

عصر خودرو : رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به لزوم نصب دستگاه‌های دقیق سنجش آلاینده‌های هوا در اصفهان گفت: ضروری است که این دستگاه‌ها تا قبل از فصل پاییز و زمستان در اصفهان نصب و راه اندازی شود.

لزوم نصب دستگاه‌های دقیق سنجش آلاینده‌های هوا تا قبل از پاییز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رضا امینی صبح شنبه در صد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک هفته دولت و با توجه به سفر وزیر امور خارجه کشورمان به اصفهان و بیان چالش‌های موجود در این استان در حضور دکتر ظریف به عنوان یکی از ستون‌های اصلی هیئت دولت اظهار داشت: استفاده از فاینانس برای خط دوم قطار شهری و همچنین تخصیص 100 در صد اعتبارات دولتی قطار شهری حداقل انتظارات اصفهان از نماینده هیات محترم وزیران یعنی وزیر امور خارجه است.

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز بانکداری اسلامی در کشور ابراز داشت: آنچه در بانکداری اسلامی مدنظر است کارآمدی بانکداری بدون ربا در ایجاد عدالت اجتماعی است و از این رو این نوع بانکداری بایستی اولین هدف نظام اقتصادی اسلام را که عدالت اجتماعی است، تامین کند.

    وی مهم‌ترین اقدام عملی در خصوص ایجاد بانکداری اسلامی را ریشه‌کن کردن ربا از سیستم بانکی کشور عنوان کرد و گفت: بدینوسیله بنیان یک اقتصاد توحیدی مبتنی بر قسط و عدل گذاشته خواهد شد.

    امینی در ادامه تدوبن برنامه‌زمانبندی برای بودجه سال 95 و برنامه پنج‌ساله 1400 را ضروری دانست و افزود: از این رو ضروری است که تمام اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و مسئولان مربوطه شهرداری در این جلسات حضور یابند.

    وی تفکیک ساخت ورزشگاه‌‌ها توسط شهرداری و سازمان ورزش و جوانان را نیز ضروری خواند و گفت: از این رو باید با اولویت دادن به تیم‌های محلات در هر محله‌ای به علاقمندان خدمات ارایه شود.

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم نصب دستگاه‌های دقیق سنجش آلاینده‌های هوا در شهر اصفهان بیان داشت: ضروری است که این دستگاه‌ها تا قبل از فصل پاییز و زمستان در شهر اصفهان نصب و راه اندازی شود.

    وی با بیان اینکه اتوبوس‌های خریداری شده شهرداری از اول مهر وارد چرخه حمل و نقل اصفهان شود، افزود: بر این اساس همچنین ضروری است که بخش خصوصی برای مشارکت در خرید اتوبوس‌های تندرو، برقی و دیگر خودروهای مورد نیاز وارد میدان شود.

    امینی در ادامه بازنگری در مسیر اصلاحات هندسی و مشارکت بیشتر پلیس راهور برای کاهش ترافیک مرکز شهر اصفهان را ضروری دانست و افزود: این امر به دنبال تشدید فعالیت ایستگاه‌های مترو در سطح شهر اصفهان اتفاق افتاده است و امیدواریم هر چه زودتر به پایان برسد.

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین در حضور احمدی افزادی، رئیس مرکز صدا و سیمای اصفهان که به عنوان میهمان در صد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان حضور یافت با اشاره به لزوم استفاده از واژه‌های و ادبیات فارسی در صدا و سیمای مرکز اصفهان ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که رسانه‌ ملی تاثیرگذارترین بخش فرهنگی کشور است و نباید نسبت به این مهم غافل باشد.

    وی در ادامه تولید و پخش برخی از برنامه‌های چالشی و انتقادی توسط صدا و سیمای اصفهان را به گونه‌ای دریچه تخلیه روحی مردم دانست و گفت: انتقاد خوب است ولی نباید فقط به نقاط ضعف توجه داشت بلکه قابلیت‌های جامعه را نیز باید مورد توجه داشته باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط