فونیکسریمکسبهتام

خفت گیرهایی که با تصادف ساختگی از رانندگان زن اخاذی می کردند

عصر خودرو :اعضای شبکه تبهکاری که با اقدامات خلافکارانه خود باعث بروز ترس و وحشت میان ساکنان قائمشهر شده بودند در جریان عملیات مأموران پلیس ردیابی و بازداشت شدند.

خفت گیرهایی که با تصادف ساختگی از رانندگان زن اخاذی می کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، اقدامات پلیسی برای به دست آوردن سرنخی از اعضای این گروه خشن با اعلام شکایتی از سوی یک راننده زن در دستور کار قرار گرفت.این زن جوان درباره ماجرای حمله اعضای این باند به خودرویش گفت: ‌در حال رانندگی بودم که  یک خودرو سد راهم شد. وقتی ترمز کردم متأسفانه خودروام از پشت برخورد ضعیفی با خودروی جلویی پیدا کرد. سرنشین آن خودرو که چند پسر جوان بودند با داد و فریاد خواستند تا خسارتشان را بپردازم، من هم به خواسته آنها پول‌شان را دادم.
    بعد از این اتفاق به راه خود ادامه دادم. هنوز دقایقی نگذشته بود که متوجه شدم آنها مرا تعقیب می‌کنند. در حالی که سعی می‌کردم خودم را بی‌خیال نشان دهم ناگهان آنها با خودرویشان راه مرا سد کرده و مرا مجبور به توقف کردند.
    سرنشینان خودرو در حالی که بسیار عصبانی به نظر می‌رسیدند از خودرویشان پیاده شده و به من حمله کردند، آنها شیشه‌های خودروام را شکانده و مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند.
    با توجه به این ادعاها مراتب به «عشقی» دادستان قائمشهر اطلاع داده شد. با صدور دستورات قضایی  این مقام مسئول، تیمی‌ از مأموران  با هدایت و سرپرستی سرهنگ محمدعلی اتباعی طبری رئیس پلیس قائمشهر تجسس برای به دست آوردن ردی از متهمان را در دستور کار قرار دادند.
    محمدعلی اتباعی‌طبری درباره جزئیات بازداشت اعضای این شبکه زورگیران گفت: با اعلام مرکز پلیس 110 درباره وقوع یک تصادف خسارتی در یکی از خیابان‌های قائمشهر بسرعت این موضوع در دستور کار قرار گرفته و مأموران گشت در محل حادثه حاضر شدند. زن جوانی با خودروی شخصی خود با یک خودرو کرده که خسارت به وجود آمده هم بسیار جزئی بوده و سازش هم بین دو طرف حادثه در محل تصادف به وجود آمد.
    با تصور حل و فصل شدن ماجرای تصادف، راننده زن به راه خود ادامه داده اما او پس از دقایقی با مرکز 110 تماس گرفته و اعلام شکایت کرده است.
    ماجرا از این قرار بوده که سرنشینان  یک خودرو ، راننده خانم را تعقیب کرده و توانستند جلوی خودروی او را بگیرند و با تخریب شیشه جلو و شیشه سمت راننده، وی را مورد ضرب و جرح قرار داده و قصد اخاذی و باج‌خواهی داشته‌اند. این مسئول با تأکید بر اینکه موضوع با درایت و هشیاری در دستور کار مأموران کلانتری 12 و مأموران یگان امدادشهر قرار گرفت، تصریح کرد: با پیگیری و تحقیقات و حضور بموقع در محل، متهمان شناسایی و با دستور قضایی به محل اسکان و حضور آنها اعزام شدند.
    پس از گذشت کمتر از دو ساعت از شکایت این زن، پیگیری‌های لازم انجام شد و متهمان به اتهام قدرت‌نمایی و تخریب خودروی زن جوان دستگیر و به کلانتری برای سیر مراحل قضایی فرستاده شدند. سرهنگ اتباعی‌طبری در پایان با بیان اینکه این باند با ریاست مرد خطرناکی فعالیت می‌کرد، گفت: در شهرهای همجوار، چند بار اقدام به تصادف ساختگی با خودروهایی که رانندگان آنها زن بوده، کرده تا با درگیری و ترساندن راننده‌های زن بتوانند به اهداف خود برسند.
    متهمان بازداشت شده با صدور قرار قانونی تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران نیروی انتظامی ‌قرار گرفتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو