فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهو‌ر کرمانشاه:

طرح زوج و فرد خودروها از ۱۵ شهریور ماه در کرمانشاه اجرا می‌شود

عصر خودرو: رئیس پلیس راهنمایی ‌و ‌رانندگی استان کرمانشاه گفت: طرح تردد زوج و فرد خودروها از پانزدهم شهریور ماه امسال در کرمانشاه اجرا می‌شود.

طرح زوج و فرد خودروها از ۱۵ شهریور ماه در کرمانشاه اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ غلامرضا امیدی اظهار‌ داشت: طرح تردد خودروها به صورت زوج و فرد همچون سال‌های گذشته به منظور کاهش بار ترافیکی سطح شهر از یکشنبه پانزدهم شهریور‌ماه در کرمانشاه اجرا می‌شود.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه اجرای طرح زوج و فرد تا پایان امسال ادامه دارد، افزود: با نزدیک شدن فصل آغاز مدارس میزان تردد در سطح شهر افزایش می‌یابد و اجرای طرح مذکور سبب نظم ترافیکی در تردد خودروها می‌شود.
    سرهنگ امیدی به تصویب این طرح در جلسه شورای ترافیک شهری اشاره و عنوان کرد: این طرح همچون سال گذشته در خیابان‌های جلیلی، مدرس، افشار‌طوس و از ساعت 16 تا 20 اجرا می‌شود.
    وی با بیان اینکه خیابان‌های در نظر‌گرفته شده به عنوان هسته مرکزی شهر دارای بار ترافیکی سنگینی هستند، افزود: براساس این طرح خودرو‌هایی که در ممنوعیت طرح تردد قرار داشته باشند مشمول جریمه نقدی می‌شوند.
    رئیس پلیس راهنمایی ‌و ‌رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه میزان جریمه تعیین شده برای رانندگان متخلف‌ در این طرح 200هزار ریال در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: خودروها براساس آخرین عدد سمت راست پلاک خود در روزهای زوج یا فرد ممنوعیت تردد از مسیرهای تعیین شده دارند.
    سرهنگ امیدی درباره خوروها‌ی مجاز در تردد از مسیرهای تعیین شده گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت تردد تاکسی‌ها، آمبولانس‌ها، خودروهای امداد و نجات و آتش‌نشانی، این خودروها مجاز به تردد در این مسیرها هستند.
    وی خاطرنشان کرد: تاکسی تلفنی‌ها نیز در صورت تحت پوشش قرار داشتن در مجموعه خود و با داشتن کارت شهری و خط کشی جلو و عقب پلاک خودرو و خطوط شطرنجی روی خودرو می‌توانند از این مسیرها عبور کنند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو