فونیکسریمکسبهتام

آخرین خبرها از پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد

عصر خودرو: مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه به دلیل نیاز محیط فرودگاهی به استفاده از فضای پارکینگ بزرگ این فرودگاه استفاده از آن آغاز شده اعلام کرده در آینده نزدیک این پارکینگ به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

آخرین خبرها از پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، علی رستمی تصریح کرد: پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد مراحل نهایی خود را طی می‌کند و در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های نهایی مد نظر مانند تاسیسات زیربنایی کار آن در‌ آینده نزدیک تمام می‌شود.

    وی افزود: البته با توجه به نیازی که به فضای این پارکینگ در روزهای پیک سفر وجود داشت، بخشی از آن مورد استفاده قرار گرفته و کمک خوبی به محیط فرودگاهی کرده است.

    به گفته مدیرکل فرودگاه مهرآباد این پارکینگ در زمان افتتاح گنجایش بیش از 2500 خودرو را در خود دارد و با توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ساخت این پارکینگ ثبت یک همکاری مثبت بین شرکت فرودگاه‌ها و بخش خصوصی به حساب می‌آید.

    رستمی همچنین با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاری‌ غیردولتی در فرودگاه مهرآباد از اولویت‌های اصلی به حساب می‌آید، اظهار کرد: با توجه به وسعت طرح‌های توسعه‌ای در فرودگاه‌ مهرآباد قطعا باید بر روی توان بخش غیردولتی حساب ویژه‌ای باز کرد؛ در این راستا در تلاشیم برنامه‌های ممکن برای سرمایه‌گذاری را در این فرودگاه نهایی کنیم .

    بر اساس این گزارش، فرودگاه مهرآباد با جابجایی بیش از 13 میلیون مسافر در سال پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور به حساب می‌آید و هرچند با پیگیری‌های انجام‌شده تلاش بر کاهش فشارها بر روی آن ادامه دارد اما وزیر راه اعلام کرده طرح‌های دیگری هم که به بهبود کیفیت این فرودگاه بینجامد پیگیری خواهد شد.

    پارکینگ طبقاتی مهرآباد که از سوی بخش غیردولتی طراحی و ساخته شده یکی از مجموعه‌ طرح‌هایی است که شرکت فرودگاه‌ها برای عرضه به بخش خصوصی در نظر گرفته و بنا بر اعلام رییس این شرکت در آینده به منظور سودآورکردن فرودگاه‌های فعال در ایران فضای سرمایه‌گذاری در آنها گسترده‌تر از قبل خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو