فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

معدوم‌سازی سوخت قاچاق متوقف شد

عصر خودرو : مدیرکل مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از متوقف شدن معدوم‌سازی سوخت‌های قاچاق مکشوفه خبر داد و گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی موظف شد، سوخت مکشوفه آلوده را هم تحویل بگیرد و مجدد تصفیه کند.

معدوم‌سازی سوخت قاچاق متوقف شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، قاسم خورشیدی با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان گفت: با تشکیل این قرارگاه در استان هرمزگان از دی ماه سال 93 تاکنون 59 درصد قاچاق فرآورده های نفتی کاهش یافته است.

    مدیرکل مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: این قرارگاه زیر نظر نیروی انتظامی تشکیل شده است.
    وی گفت: همچنین قرارگاه دیگری از خرداد امسال در استان سیستان و بلوچستان زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شده و با توجه به مجموعه تجارب بدست آمده بسیار خوشبینیم که در قاچاق فرآورده های سوختی نتایج خوبی از آن حاصل شود.
    خورشیدی در پاسخ به این سوال که چرا در برخی موارد گزارش های تصویری از معدوم سازی سوخت های قاچاق منتشر می شود افزود: محموله های مکشوفه یا پاک و سالم و یا دارای ناخالصی خیلی زیاد هستند.
    مدیر کل مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی گفت: در زمانی که ناخالصی محموله های مکشوفه خیلی بالا باشد شرکت پخش فرآورده های نفتی اعلام می کرد که این محموله قابل استحصال در فرآورده های قابل توزیع نیست به همین خاطر آن را تحویل نمی گرفت.
    وی افزود: براساس قانون بودجه سال 94 و دستورالعمل کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی ستاد که در چند روز گذشته ابلاغ شد شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی موظف شده است که صرف نظر از این که فرآورده مکشوفه آلوده یا پاک باشد آن را تحویل بگیرد و فرآورده های سالم را در شبکه توزیع رسمی توزیع کند و فرآورده های ناسالم و ناخالص را در شبکه های پالایشگاهی و یا به شیوه های دیگر مجدداً تصفیه کند.
    خورشیدی گفت: بنابر این از این به بعد دیگر کسی شاهد چنین تصاویری نخواهد بود و محموله های مکشوفه سوختی معدوم نخواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط