فونیکسریمکسبهتام

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع:

خودروسازی وارد مسیر رو به رشد شده است

عصر خودرو: رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا را پیشرو و متکی بر خرد جمعی توصیف کرد.

خودروسازی وارد مسیر رو به رشد شده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، دکتر سیدرضا نوروززاده در مراسم افتتاح تعمیرگاه تخصصی سراتو و مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک در سایپایدک، با اشاره به پیشرفت‌های روز افزون در عرصه خدمات پس از فروش، گفت: خوشبختانه سایپایدک در زمینه طراحی و ارائه خدمات نوین از شرکت‌های پیش رو در کشور است و همین مزیت رقابتی باعث می‌شود که اقبال مردم به استفاده از خودروهای داخلی که از خدمات خوبی هم برخوردار هستند بیشتر شود.
    وی تاکید کرد: بدون تردید اگر در هر سازمانی از خرد و عقل جمعی استفاده شود، رشد و تعالی به همراه خواهد داشت. این استفاده از خرد جمعی و مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری‌ها قطعا به ارائه خدمات بهتر منجر می‌شود که کل صنعت خودروسازی از آن بهره‌مند خواهد شد.
    دکترنوروززاده به توانمندی‌های نیروی انسانی متخصص سایپایدک از لحاظ فنی و مهندسی اشاره کرد و گفت: گروه خودروسازی سایپا از لحاظ ساختار نیروی انسانی بسیار کار آزموده است و تکیه بر این نیروی انسانی کارآزموده می‌تواند مشکلات موجود را از سر راه بردارد.
    رییس سازمان گسترش و نوسازی یادآور شد: صنعت خودرو سال‌های سخت خود را پشت سر گذاشته و با تلاش مدیریت و تمامی کارکنان، این صنعت وارد مسیر رو به رشد شده است. با تلاشی که در صنعت خودروسازی به‌ویژه در گروه خودروسازی سایپا رخ داده، این مجموعه در مدت زمانی بسیار کمتر از حد معمول توانست خود را بازیابی کند. در واقع وجود توانمندی در زمینه تولید خودرو در داخل کشور موجب ایجاد یک مزیت قابل‌ملاحظه برای ایران شده و همین امر زمینه رشد و شکوفایی این صنعت را فراهم خواهد کرد.
    وی تاکید کرد: مزیت ما، در ساخت داخل خودروهای تولیدی است، حال هرچه عمق ساخت داخل را بیشتر کنیم صرفه‌جویی ارزی بیشتری خواهیم داشت.
    رییس هیات مدیره سایپا در ادامه بر ضرورت تخصصی شدن خدمات پس از فروش تاکید کرد و گفت: افتتاح تعمیرگاه تخصصی سراتو و مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک در سایپایدک بیانگر آن است که مدیران و کارکنان این مجموعه به خوبی ضرورت‌های ارائه خدمات مطلوب به مشتریان را درک کرده‌اند. این یک اتفاق خوب برای خدمات پس از فروش است که امیدواریم ادامه یابد.
    دکتر نوروززاده همچنین توجه به خواسته‌های مشتریان در طراحی و ارائه خدمات را یک اصل مهم و انکارناپذیر دانست و افزود: ارتباط مستمر با مشتریان و دریافت نظرات و پیشنهادهای آنان، قطعا راهگشای برخی مشکلات موجود خواهد بود و از این رو تاسیس باشگاه مشتریان سایپا می‌تواند نقش این پل ارتباطی را بر عهده بگیرد.
    وی گفت: ارزی که برای خودروهای وارداتی مصرف شده مطابق با کل خودروهای تولیدی در کشور است؛ لذا باید به تولید داخل بیشتر توجه کنیم.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به برخی انتقادهای اخیر به کیفیت خودروهای داخلی، تاکید کرد: ما انتقادهای مردم را می‌پذیریم چراکه آنها را ولی نعمت خود می‌دانیم. هرچند که بعضی از تولیدات داخلی دچار نواقصی هستند، اما باید بپذیریم این نواقص معلول علت‌هایی است که در سالهای گذشته به وجود آمده‌اند و رفع آنها به زمان بیشتری نیاز دارد.
    دکتر نوروززاده ادامه داد: ما به هیچ عنوان قصد فرافکنی نداریم و انتقاد را حق مردم می‌دانیم؛ در عین حال بر خود واجب می‌دانیم معایب را برطرف کنیم. کارگرانی که در خط تولید خودرو مشغول کار هستند از همین مردم هستند و تمام همت و تلاش خود را به کار می‌گیرند که با غیرت فراوان مشکلات را برطرف کنند.
    وی ادامه داد: صنعت خودروسازی از افق روشنی برخوردار است و همه باید دست به دست هم دهیم تا بطور شایسته در خدمت ملت باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو