فونیکسریمکسبهتام

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد

اجرای طرح استقبال از مهر با محوریت «کمپین آسمان آبی ، زمین پاک»

عصر خودرو : معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح استقبال از مهر ۹۴ با محوریت «کمپین آسمان آبی زمین پاک» خبر داد و گفت: این طرح با ۸۱ عنوان، از ۱۲ شهریورماه توسط سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و مناطق ۲۲ گانه آغاز و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح استقبال از مهر با محوریت «کمپین آسمان آبی ، زمین پاک»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مجتبی عبدالهی با اعلام این مطلب به تشریح اهداف و جزئیات طرح استقبال از مهر در شهرداری تهران پرداخت و افزود: در راستای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و تدابیر شهردار تهران درباره همکاری شهرداری و مراکز آموزشی، طرح استقبال از مهر با محوریت و تحقق بخشیدن به «آسمان آبی زمین پاک» و با رویکرد ارتقای سطح آموزش، خدمات، نگهداشت شهر و... از12 شهریورماه در کلیه مناطق با 81 عنوان توسط سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه حوزه معاونت خدمات شهری و مناطق 22 گانه آغاز و تا تاریخ 15 مهرماه 94 اجرا می‌شود.

    عبدالهی در ادامه تلاش در جهت تحقق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و دستیابی به آسمان آبی و زمین پاک با ارتقای فرهنگ دانش آموزان در زمینه بازیافت و تفکیک زباله از مبداء،ارتقاء سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی شهر تهران، تقویت مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی در سطح شهر،توجه به افزایش ایمنی و سلامت دانش آموزان و محیط زیست داخل و پیرامون مدارس،مشارکت پذیری دانش آموزان در مباحث شهری،زیباسازی،ایمنی معابر،بازپیرایی فضای سبز،بهسازی و زیباسازی محیط های داخلی و پیرامون مراکز آموزشی و... را از جمله اهداف شهرداری تهران در طرح استقبال از مهر عنوان کرد.

    وی تصریح کرد: با برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی اعم از کارگاه، نمایشگاه، تئاتر، مسابقه و... ارائه هدایا و محصولات فرهنگی بدنبال ارتقاء سطح فرهنگ دانش آموزان و محصلین در زمینه بازیافت و تفکیک زباله از مبدا و نیز تحقق شعار«آسمان آبی و زمینی پاک» هستیم.

    معاون شهردار تهران با بیان این که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و به صورت نمادین زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با نام " زنگ دانش آموز شهید " به صدا در خواهد آمد، گفت: زنگ دانش آموز شهید با شعار نمادین «دانش آموزان دیروز، آموزگاران امروز» و با تجلیل از خانواده ‌ای شهدا و به ویژه شهدای دانش آموز نواخته خواهد شد.

    بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، عبدالهی در ادامه از اهم برنامه های این معاونت در طرح استقبال از بهار به رسیدگی به وضعیت تجهیزات و امکانات داخلی مراکز آموزشی و رفع عیب و نقص آنها(اعم از آبخوری ها،فضای سبز،سرویس بهداشتی،ست ها و تجهیزات ورزشی و...)، تهیه و توزیع مخازن مخصوص جداسازی کاغذ و کیسه های آبی رنگ بازیافت در مدارس،تهیه و توزیع اقلام کمک آموزشی شامل دفتر،مداد،کتابچه های بازیافت و توزیع 5 عنوان کتاب کودک با سرفصل های (تفکیک از مبداء زباله تر و خشک،کاهش تولید پسماند،کاهش رطوبت پسماند و کاهش حجم) اشاره کرد.

    وی هچنین، لایروبی، پاکسازی و رسوب برداری شبکه اصلی و فرعی بویژه در اطراف مدارس ،پاکسازی و شستشوی نما، جداره ها و معابر، رنگ آمیزی درب های ورودی، تابلوهای سردرب مدارس و المان‌های حیاط مدارس و رسیدگی به مبلمان شهری و حذف زوائد فیزیکی فضای داخل حیاط مدارس دولتی و معابر اطراف مدارس، تبریک و گرامیداشت بازگشایی مدارس با اختصاص تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر و آذین بندی میادین و معابر اصلی شهر،کاشت نهال،درختچه و گل و گیاه در باغچه های داخل محوطه مراکز آموزشی، برگزاری جشن روز جهانی کودک در سطح مدارس،رفع انواع سد معبر و جمع آوری متکدیان بویژه در معابر منتهی به مدارس،بازدید از کلیه مراکز آموزشی و آموزش دانش آموزان در زمینه نکات ایمنی و حادثه،عرضه محصولات و ملزومات آموزشی در فروش فوق العاده فروشگاه های شهروند با محوریت لوازم التحریر، برپایی نمایشگاه باز باران از تاریخ 5 الی 18 شهریورماه در بوستان ولایت، میدان امام حسین(ع)،برج میلاد با همکاری مناطق و... را از برنامه های دیگر حوزه معاونت خدمات شهری در طرح استقبال از مهرعنوان کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو