فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

بازگشت پژو ۲۰۷i به خطوط تولید ایران خودرو

عصرخودرو: شنبه ۲۸ شهریور شاهد حضور دویست و شصت و دومین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه ۶۴ صفحه ای خودروهای تجاری بر روی دکه روزنامه فروشی ها خواهیم بود.

بازگشت پژو ۲۰۷i به خطوط تولید ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، هفته نامه خودرو امروز، دویست و شصتمین شماره خود را با گفت و گو با معاون کیفیت ایران خودرو آغاز کرده است. مجتبی استاد رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خودروامروز به بررسی علل نارضایتی برخی از مشتریان خودروهای داخلی پرداخته است.
    در قدم بعدی به بررسی پرونده تعرفه واردات خودرو می پردازیم و پای صحبت جمعی از کارشناسان این بخش می نشینیم.
    در ادامه سری به جهان خودرو می زنیم و با خودروهای رولزرویس داون، هیوندی الانترا 2017، بنتلی بنتاگایا 2017 و تویوتا پریوس 2016 آشنا می شویم.
    در پیشخوان این هفته خبر بازگشت پژو 207i را می خوانیم. از خط تولید پیکاپ ایسوزو D-MAX دیدن می کنیم و سوار بر قوی ترین شاسی بلند متوسط ایران، MG GS ، می شویم و پنج ایراد متداول 206 ایرانی را بررسی می کنیم. نماینده رسمی سیتروئن در ایران هم در گفت و گویی با خودرو امروز خبر داغ این روزهای بازار یعنی ورود الیزه را تکذیب کرده است.
    تولد پرنده آتشین پونتیاک، فایربرد، در بخش ماسل کار بررسی شد. آزمایش فنی این هفته هم سری به خانواده ب ام و زده ایم. M3 خودرو خاص خودروساز آلمانی سوژه این هفته فنی کاران خودرو امروز بود. در ادامه هم پای رقابت این خودرو با کادیلاک ATS-V و مرسدس بنز ای ام جیC63 S می نشینیم.
    آشنایی با آپشن های کاربردی ب ام و در بازار داخلی خوانندگان خودرو امروز را آپشن شناس ب ام و می کند. و در آخر با سر پیاز به عیب یابی بلوک پیشرانه و مشکلات آن می پردازیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط