فونیکسریمکسبهتام

نعمت‌زاده:

مردم ایران از پژو ناراضی‌اند

چرا باید خودرو ۴۰ سال پیش شما را مصرف کنیم؟

عصر خودرو : وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار هیئت فرانسوی گفت: هرچند حدود ۶میلیون خودروی پژو در جاده‌های ایران تردد می‌کند اما مردم ما تا اندازه‌ای از عملکرد پژو ناراضی هستند.

مردم ایران از پژو ناراضی‌اند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار هیئت فرانسوی گفت: هرچند حدود 6میلیون خودروی پژو در جاده‌های ایران تردد می‌کند اما مردم ما تا اندازه‌ای از عملکرد پژو ناراضی هستند.

    محمدرضا نعمت‌زاده در این دیدار و در پاسخ به صحبت‌های مدیر آفریقا و خاورمیانه شرکت پژو افزود: هرچند پژو تنها مقصر نیست و مسائل بین المللی به جدایی پژو و رها کردن صنعت خودروی ایران کمک کرده است اما ایرانی‌ها خودشان تلاش کردند و به نیازهای مردم پاسخ دادند.

    وی گفت : از نارضایتی‌های مردم این است که شما 40 سال است که با ایران کار می‌کنید و ما باید همچنان مصرف کننده محصولات قدیمی شما باشیم.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان "روشهای گذشته مثل سی‌کی‌دی (مونتاژ) را نمی‌پذیریم" افزود: تأکید ما بر طراحی مشترک پلت‌فرم‌های جدید و ساخت قطعات و تولید محصولات جدید با برندهای جدید برای عرضه در داخل و بازارهای خارجی است و با توجه به مذاکراتی که با هر دو شرکت رنو و پژو داشتیم امیدواریم به شرایط قابل قبول برای همکاری درازمدت برسیم.

    وی گفت: در مذاکره با خودروسازان دیگر مانند آلمان هم تأکید کردیم که باید کار مشترک انجام دهیم، این باعث می‌شود شما در درازمدت در بازار ایران و همسایگان ما حضور داشته باشید.

    نعمت‌زاده با اعلام "در دیگر زمینه‌ها هم می‌توانیم همکاری خوبی داشته باشیم" گفت: سرمایه گذاران خارجی می‌توانند در بخش معدن و اکتشافات معدنی حضور داشته باشند و با توجه به ذخایر خوب معدنی هم در بخش فلزی و هم غیرفلزی، تأکید می‌کنم شرکت‌های فرانسوی به معدن و اکتشافات معدنی توجه کنند.

    وی با اشاره به اولویت دولت در توسعه صنایع ریلی گفت: در صنایع ریلی زمینه خوبی برای همکاری‌ها وجود دارد و برای توسعه و افزایش فعالیت‌های اقتصادی نیازمند دو اصل جدی هستیم؛ یکی روابط بانکی و فاینانس و دیگری بیمه‌های صادراتی است که بتواند از سرمایه گذاری‌ها و فعالیت‌های دو طرف حمایت کند.

    *

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو