فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر صنعت عنوان کرد:

تشکیل کارگروه ارتقای کیفیت خودرو با دستور نعمت‌زاده

عصر خودرو : معاون وزیر صنعت از تشکیل کارگروه ارتقای شرایط کیفی و خدمات پس از فروش خودرو با دستور وزیر صنعت خبر داد و گفت: وزیر بازرگانی فرانسه از تردد انبوه خودروهای فرانسوی در خیابان‌های تهران شوکه شده بود.

تشکیل کارگروه ارتقای کیفیت خودرو با دستور نعمت‌زاده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محسن صالحی‌نیا در مراسم رونمایی از خودرو جدید رنو در ایران گفت: کیفیت یک امر نامحدود است و باید برای مشتریان شرایطی را در نظر گرفت که احساس کنند کیفیت محصول خریداری شده در سطح انتظار آنها است، بنابراین علی‌رغم محدودیت‌هایی که در سال‌های گذشته وجود داشته و بخشی از آن همچنان ادامه دارد، باید به کیفیت همچنان بهای بالایی بدهیم.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در فرآیند جدید تولید خودرو، قیمت مورد نظر و مطلوب مشتری باید مدنظر و در سرفصل کاری خودروسازان داخلی قرار گیرد، ضمن اینکه محدوده قیمتی نیز بسیار مناسب است و این محدوده قیمتی باید مطلوبیت لازم را از نظر مشتریان داشته باشد به نحوی که در مجموع رعایت این پیش‌شرط‌ها ما را به سمت بین‌المللی شدن صنعت خودرو ایران پیش برد.

    وی تصریح کرد: این اتفاق مگر با توسعه امکانات قطعه‌سازی و مجموعه‌سازی رخ‌ نمی‌دهد و در همکاری‌های آتی با خودروسازان خارجی نیز چنین مواردی باید به خوبی لحاظ شود.

    صالحی‌نیا از برگزاری جلسه‌ای با مدیرعامل رنو خبر داد و خاطرنشان کرد: سیاست‌های مدنظر وزارت صنعت، معدن و تجارت به رنو اعلام شد و مقامات ارشد رنو نیز اذعان داشتند که در این سیاست‌ها با ایران همراه بوده و آمادگی دارند در قالب سیاست‌های تعیین شده از سوی دولت، ایران را همراهی کنند و با توجه به سیاست‌های طراحی شده، چارچوب همکاری مشترک، تولید، صادرات و توسعه قطعه‌سازی را مدنظر قرار دهند.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: امروز هر شرکت خارجی که با ایران همکاری می‌کند باید سهم مناسبی از بازار صادراتی را برای تولیدکنندگان داخلی فراهم کند و قطعه‌سازان نیز در تعامل و همکاری با خودروسازان خارجی، رشد و توسعه یابند، به نحوی که روش‌ها و سیاست‌های مدنظر دولت را در قراردادها، مذاکرات و تعاملات جدید به کار گیرند.

    وی در ادامه با اشاره به حضورهیات فرانسوی به ریاست وزیر بازرگانی فرانسه و حضور مقامات شرکت‌های رنو و پژو خاطرنشان کرد: رنو و پژو تاکید داشتند که در شرایط پس از تحریم، می‌خواهند همکاری خود با ایران را ادامه دهند، ضمن اینکه وزیر بازرگانی فرانسه نیز از حضور انبوه خودروهای فرانسوی در خیابان‌های تهران شوکه شده بود.

    صالحی‌نیا گفت: به دستور وزیر صنعت معدن و تجارت، کارگروه ارتقای شرایط کیفی در بخش تولید و خدمات پس از فروش خودرو تشکیل شده است و با استفاده از نوآوری و دانش به روز تلاش داریم جایگاه قطعه‌سازی ایران را ارتقا دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو