فونیکسریمکسبهتام

هشدار نسبت به خرید خودرو از نمایشگاه‌های غیر مجاز

عصر خودرو : رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل گفت: شاهد فعالیت غیرمجاز نمایشگاه‌های ماشین هستیم که حتی با دادن آگهی در روزنامه‌ها تبلیغ هم کرده‌اند و عده ای نیز از این نمایشگاه‌ها، خودرو خریداری می‌کنند ولی بعد از آنکه با مشکل مواجه می‌شوند، نمی‌توانند اقدامی انجام دهند، چون نمایشگاه مربوطه فاقد مجوز است.

هشدار نسبت به خرید خودرو از نمایشگاه‌های غیر مجاز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، غلامحسین قاسمیان  یکی از مهم‌ترین معضلات این صنف را فعالیت نمایشگاه‌های بدون مجوز دانست و به مردم توصیه کرد که از نمایشگاه‌های دارای مجوز خرید کنند که دارای جواز کسب باشند.

    وی با بیان اینکه حدود 800 نمایشگاه پروانه‌دار داریم و بقیه نیز در حال ساماندهی هستند، از دیگر معضلات این صنف را خطوط اتوبوسرانی تندرو دانست که از ابتدای ولیعصر تا تقاطع استاد مطهری و شهید بهشتی کشیده شده و معضلی برای کسبه به وجود آورده است.

    قاسمیان با بیان اینکه این خطوط هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده‌اند، افزود: با توجه به ایجاد خطوط اتوبوسرانی در آینده‌ای نزدیک، خودروها در این مسیر نمی‌توانند حتی لحظه‌ای مقابل مغازه‌ها توقف کنند.

    وی در عین حال بیان کرد: اعتراضات خود را در این زمینه به سازمان‌ها و مراکز ذی‌ربط ارسال کردیم ولی پاسخی برای ما ارسال نشده است.

    رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تاکید کرد: با توجه به اوضاع موجود در بازار حدود شش ماهی است که اصناف فعالیت چندانی نداشتند و حال این سوال مطرح می‌شود اصنافی که فعالیتی انجام ندادند، چگونه باید مالیات بپردازند در زمانی که رکود در بازار حاکم است؟

    تفاوت قیمت فروش خودرو در نمایشگاه‌ها

    وی در بخشی از سخنان خود درباره تفاوت قیمت فروش خودروها در نمایشگاه‌ها گفت: قیمت‌گذاری در نمایشگاه‌ها مشخص است و ما نیز نظارت لازم را در این زمینه انجام می‌دهیم و این در حالی است که دولت از واحدهای صنفی مالیات و بیمه دریافت می‌کند و از طرفی با این کار منجر به رکود در این بخش ها شده است.

    قاسمیان با بیان اینکه همچنان رکود در بازار خرید و فروش خودرو وجود دارد، تاکید کرد: با توجه به زیاد بودن عرضه، تقاضایی وجود ندارد و مردم همچنان منتظر ارزان شدن خودرو هستند ولی به اعتقاد من قیمت خودروهای خارجی بیش از این کاهش نیافته و کاهش قیمت خودروهای داخلی نیز بستگی به نظر وزارتخانه مربوطه دارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو