فونیکسریمکسبهتام

تاپایان امسال خرید و فروش خودرو رونق می گیرد

عصر خودرو : استاندار کرمان گفت : وقفه ای که در حوزه فروش خودرو به وجود آمده شاید حاصل بی تدبیری عده ای بوده طبعا دوام نخواهد داشت و تا پایان امسال مجددا رونق خرید و فروش خودرو در کشور بوجود خواهد آمد.

تاپایان امسال خرید و فروش خودرو رونق می گیرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، در نشست رفع موانع تولید با حضور خودروسازان منطقه اقتصادی ارگ بم ،علیرضا رزم حسینی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه محورهای گردشگری، کشاورزی، معدنی و خودروسازی برای استان کرمان مشخص شده است تصریح کرد: این امر نشان دهنده وجود زیرساخت های خوب در منطقه در راستای توسعه صنعت خودروسازی است.

    وی گفت :مشکلات سرمایه در گردش، مالیات، حقوق گمرکی و بیمه بیکاری کارگران بایستی برطرف شود

    رزم حسینی تصریح کرد : از هیچ کوششی برای حمایت از صنعت خودرو سازی توسط بخش خصوصی‌ در شهرستان بم دریغ نخواهیم کرد .

    استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان در قالب برنامه ششم توسعه ابتدا باید در حوزه گردشگری به قطب گردشگری در جنوبشرق ایران تبدیل شود گفت: جهش ایجاد شده در سال 92 و اوایل سال گذشته و امسال در اقتصاد ایران و در حوزه خودرو در منطقه بم، ثمره تلاش های دولت تدبیر و امید است.

    رزم حسینی با بیان اینکه زیرساخت های بسیار خوبی در جهت ایجاد قطب خودرو بعد از خودروسازان دولتی در استان کرمان فراهم شده است تصریح کرد: صنعت خودرو می‌تواند اشتغال پایداری برای 20 هزار نفر در این منطقه ایجاد کند.

    وی با بیان اینکه رای مردم در 24 خرداد به دولت تدبیر و امید سبب شد تا لغو تحریم‌ها به خوبی پیش رود و به زودی انجام شود تا مردم ثمره و نتیجه آن را ببینند یادآور شد : انتظار می رود بعد از رفع تحریم ها احتمالا از آذرماه به بعد توسعه اقتصادی کشور با شتاب بیشتری تداوم یابد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم