فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۱۱۱»

۲ نمایشگر هوشمند اعلام شاخص‌های آلودگی هوا در کرج نصب می‌شود

عصر خودرو :قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج از نصب ۲ نمایشگر هوشمند اعلام شاخص‌های آلودگی هوا در سطح این کلانشهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

۲ نمایشگر هوشمند اعلام شاخص‌های آلودگی هوا در کرج نصب می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، اصغر نصیری اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه منعقده بین شهرداری کرج و سازمان حفاظت محیط زیست استان البرز، راهبری ایستگاه‌های ثابت سنجش آلودگی هوا و پایش آلودگی هوا در اختیار معاونت خدمات شهری قرار گرفت و بر این اساس، وظایف و ماموریت‌های جدیدی به مجموعه محول شده است.

    این مدیر با بیان اینکه هم اکنون 4 ایستگاه ثابت پایش آلودگی هوا در فردیس، ایستگاه مترو، فرهنگسرای کوثر و دانشگاه محیط زیست استان در حال فعالیت هستند، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، معاونت خدمات شهری موظف به راهبری ایستگاه‌های فوق است تا با احصاء اطلاعات و شاخص‌های کیفیت هوا، آن را در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار داده و همچنین به شهروندان اطلاع‌رسانی کند.

    وی افزود: با توجه به وظایف کلیدی و حساس شهرداری کرج به ویژه معاونت خدمات شهری در روزهای بارندگی، راهبری ایستگاه‌های ثابت پایش کیفیت و آلودگی هوا در ایجاد آمادگی قبلی به منظور آماده‌باش نیروها قبل از بارش برف و باران کمک شایانی می‌کند و از غافلگیری مسئولان جلوگیری به عمل می‌آورد.

    نصیری، مدت زمان اجرای این تفاهم نامه دو جانبه را پنج سال ذکر و تصریح کرد: بر این اساس، معاونت خدمات شهری اطلاعات مربوط به شاخص‌های کیفیت و آلودگی هوا را به صورت روزانه و لحظه‌ای پایش کرده و آنها را اطلاع‌رسانی می‌کند تا شهروندان مطابق با توصیه‌های کارشناسان، اقداماتی به منظور حفظ سلامتی خویش را در دستور کار قرار دهند.

    قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج در پایان سخنانش از نصب 2 نمایشگر هوشمند اعلام شاخص‌های آلودگی هوا در سطح این کلانشهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو