فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ملاقات با ببر چری در ایران

عصر خودرو: شنبه ۱۱ مهر دویست و شصت و چهارمین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با ششمین شماره از ضمیمه موتورسیکلت به روی دکه خواهد رفت.

ملاقات با ببر چری در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز پای صحبت های هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو می نشینیم و استراتژی ایران خودرو در انتخاب شرکای غیر فرانسوی و غیر آسیایی را بررسی می کنیم.
    در پی انتشار اخبار تقلب بزرگ فولکس واگن،  به تحلیل این رسوایی بزرگ صنعت خودرو می پردازیم و در مطلب "فولکس چگونه شکست؟" آینده مبهم خودروهای دیزل سواری را بررسی می کنیم.
    در ادامه در جهان خودرو با ب ام و X4 ، نسل جدید وانت بار سنگین فورد، هوندا سیویک 2016 و اینفینیتی Q3 آشنا می شویم.
    در اولین تجربه رانندگی این هفته هم به سراغ کراس اوور متوسط و لوکس چری رفته ایم. تیگو 5 تراش خورده به دست اروپایی ها که قرار است مفهوم جدیدی از کلاس شاسی بلند با قیمت مناسب را به ایرانیان ارائه دهد، سوژه این هفته اولین تجربه رانندگی خودرو امروز است.
    در پیشخوان 11 مهر، وضعیت قرمز پارکینگ گمرک منطقه آزاد اروند را مطالعه خواهیم کرد و با بنتلی کانتیننتال GT الماس انگلیسی را در تولد 60 سالگی اش در شیراز آزمایش خواهیم کرد.
    در ادامه هم به تماشای نبرد هوندا سیویک دسته دوم در برابر میتسوبیشی لنسر صفر کیلومتر می نشینیم و در ماشین سنگین این هفته هم اتوبوس جدید و در حال گسترش رنو را بیشتر می شناسیم.
    خودرو امروزی ها در زیر تیغ جراحان ایرانی به بررسی فیس لیفت به سبک خودروسازان کشورمان پرداخته اند و با نگاهی به جک های هیدرولیکی دست به آچار شده اند تا نیروی روغن برای بالا بردن خودرو را بسنجند. عملکرد دیفرانسیل هم موضوع دیگری است که این بار در عیب یابی خودرو به زبان ساده به آن پرداخته شده است.
    علاوه بر 16 صفحه معمول هفته نامه این هفته ویژه نامه 32 صفحه ای موتورسیکلت هم در اختیار خوانندگان هفته نامه قرار می گیرد.
    در این شماره از ضمیمه موتورسیکلت با گران ترین موتورسیکلت جهان آشنا می شویم و درگ برترین سوپر بایک های جهان با ابرخودروها تا مرز 290 کیلومتر در ساعت را تماشا خواهیم کرد.
    "بهشتیان جهنم" گوشه ای از دلیری های گروه موتورسواران جنگ های نامنظم در 8 سال دفاع مقدس را ترسیم می کند و "اخراجی ها" یادواره ای از 3 موتورسیکلت دوست داشتنی در دهه 80 شمسی را به نمایش می گذارد.
    در ادامه در این ضمیمه با "جدیدترین عضو خانواده کلاسیک نماهای مدرن یاماها" آشنا می شویم ، "جزییات آمار مقایسه ای موتورسیکلت های پلاک شده در ایران از سال 1392 تاکنون" را بررسی می کنیم و در "خیلی دور، خیلی دورتر" با ZECOO ، موتورسیکلت دست ساز الکتریکی ژاپنی آشنا می شویم.
    در آخر هم مروری خواهیم داشت بر تازه های دنیای دو چرخ و جدیدترین قیمت انواع موتورسیکلت در بازار را بررسی خواهیم کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو