فونیکسریمکسبهتام

تشدید برخورد با موتورسواران متخلف در کرمانشاه

عصر خودرو: معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتطامی استان کرمانشاه اعلام کرد: طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف در این استان در حال اجراست.

تشدید برخورد با موتورسواران متخلف در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد آمویی اظهار داشت: این طرح از هفته جاری آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.
    وی افزود: مرحله نخست این طرح 10 روز است و پس از گرفتن بازخوردهای آن مراحل بعدی طرح نیز در دوره های 10 روزه اجرا خواهد شد.
    معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را ایجاد امنیت برای دانش آموزان و برقراری نظم در ترددهای شهری عنوان کرد و گفت: یکی از مشکلات ترافیکی اصلی استان تردد موتورسواران متخلف در سطح شهر است.
    سرهنگ آمویی افزود: 85 درصد آسیب های تصادفات که موتورسوران در آن حضور دارند از ناحیه سر و گردن است از این رو دارا بودن کلاه ایمنی برای موتورسواران الزامی است و پلیس با موتورسوارانی که کلاه ایمنی ندارند برخورد خواهد کرد.
    وی اظهار داشت: پلیس استان کرمانشاه هفته آینده از موتورسواران قانونمند نیز تقدیر خواهد کرد.
    معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد که طرح تشدید با موتورسواران متخلف طرحی کشوری است و پلیس برای اجرای آن جدیت دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط