فونیکسریمکسبهتام

بنابر گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:

گرندویتارای ایران خودرو خراسان صدرنشین شد

عصر خودرو: در شهریور ماه ۱۳۹۴ بر اساس آمار تولید ارائه شده از سوی شرکت های خودروساز به منظور ارزشیابی محصولات ،مجموع خودروهای تولید شده اعم از سبک و سنگین، نسبت به ماه قبل با کاهش ۲۰/۹ درصدی و در مقایسه با زمان مشابه سال قبل با روند نزولی ۲۸/۹ درصدی مواجه گردید. در ماه اخیر ۹۹ درصد از حجم خودروهای تولید شده در داخل کشور مختص خودروهای سبک (سواری و وانت) و ۱ درصد نیز مربوط به خودروهای گروه سنگین (مسافری و باری) بوده است.

گرندویتارای ایران خودرو خراسان صدرنشین شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در بخش سواری شاهد افت 22/2 درصدی تیراژ تولید نسبت به ماه قبل بودیم بطوریکه جمعا 29 مدل خودرو مورد بازرسی قرار گرفت که 25 مدل در سطح کیفی خیلی خوب و 4 مدل هم در سطح کیفی خوب قرار گرفته اند.

    همانطور که در جدول رده بندی کیفی خودروهای سواری قابل مشاهده است، خودرو گرندویتارا محصول شرکت ایران خودرو خراسان در صدر و خودروی MVM 110 محصول شرکت مدیران خودرو در انتها قرار دارند.
    در بخش عیوب فنی و عملکردی، خودروهای سایپا X 132 و سایپا X131  بیشترین نمرات منفی را کسب نمودند. از طرفی شاهد افت 10/7 درصدی میانگین نمره منفی نسبت به ماه قبل هستیم که عمدتا مربوط به افزایش نمره منفی خودروهای MVM 110 و پژو پارس فارس در این بخش می باشد. در بخش تزئینات و مونتاژ، خودروهای MVM 110 و سایپا X131 پارس خودرو بیشترین نمرات منفی را به خود اختصاص دادند. در ضمن شاهد افزایش 2/9 درصدی میانگین نمره منفی این بخش، نسبت به ماه قبل هستیم که از جمله عوامل اصلی در ایجاد این روند نزولی، مربوط به خودروهای تندر 90ایران خودرو و تیبا2 می باشد. در بخش بدنه خودروهای سایپا X 131 و سایپا X 132 بیشترین نمرات منفی را کسب نمودند، همچنین میانگین نمره منفی بخش بدنه نسبت به ماه قبل روند صعودی 3/7 درصدی را تجربه نمود که بیشترین تغییر مربوط به خودروهای دنا و پژو پارس مازندران می باشد. در بخش رنگ میانگین نمره منفی نسبت به ماه قبل 9/5 درصد بهبود یافت که عمدتا مربوط به کاهش نمره منفی خودروهای رانا و پژو پارس خراسان در این بخش می باشد. همچنین خودروهایJAC J5  و لیفان X60 بیشترین نمره منفی را در بخش رنگ کسب نمودند. در نهایت میانگین نمره منفی خودروهای گروه سواری نسبت به ماه قبل 7/0 درصد افزایش یافت.

    درنمودار زیر روند تغییرات میانگین نمره منفی خودروهای گروه سواری را نسبت به ماه قبل مشاهده می کنیم، بطوریکه پژو پارس مازندران بیشترین درصد بهبود و پژو 206SD هم بیشترین درصد تنزل را داشته اند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو