فونیکسریمکسبهتام

گفت و گو با مدیرعامل نگین خودرو (۲)

رضایت مدیران ارشد رنو از فعالیت‌های نگین خودرو

عصر خودرو: جمشید حسینی، مدیرعامل نگین خودرو در گفت و گو با "عصر خودرو" با اشاره به بازدید هیات ارشد مدیران رنو از فعالیت‌های نگین خودرو گفت:"همزمان با بازدید هیات وزرای فرانسه از ایران، یک هیات از مدیران رنو فرانسه نیز به ایران آمدند تا فعالیت‌های مجموعه‌های برند رنو در ایران را بررسی کنند. در این هیات، برنارد کمبیه، مدیرکل خاورمیانه، هند و آفریقا رنو نیز حضور داشت."

رضایت مدیران ارشد رنو از فعالیت‌های نگین خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، وی افزود:"این هیات بازدید از فعالیت‌های نگین خودرو به‌عنوان نماینده رنو فرانسه در ایران داشتند و امکانات و فعالیت‌های نگین خودرو در راستای ارتقا رضایتمندی مشتریان محصولات رنو را بررسی کردند. درنهایت پس از بازدیدی چندساعته از بخش‌های مخالف شرکت، این هیات از روند امور در نگین خودرو اظهار رضایت کردند و حمایت خود را از برنامه‌های مجموعه ما برای گسترش حضور محصولات رنو در بازار ایران اعلام داشتند."

    مدیرعامل نگین خودرو افزود:"کمبیه از نگین خودرو خواست برنامه بلندمدت 10 ساله خود را برای محصولات وارداتی برند رنو در ایران اعلام کند. هدف نهایی رنو رسیدن به واردات سالیانه 50هزار دستگاه خودرو از محصولات رنو در سال دهم است و به همین دلیل از نگین خودرو خواستند برنامه اجرایی خود را برای این موضوع به رنو اعلام کند."

    وی در زمینه امکان دستیابی به این حجم از بازار در برنامه 10 ساله مورد نظر رنو در ایران گفت:"پیش از هر چیز درخواست برنامه بلندمدت نشان از اعتمادی است که مدیران ارشد رنو فرانسه به فعالیت‌های نگین خودرو دارند. باید در نظر بگیریم این یک هدف است که باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم. ما به‌طور کامل با سیاست‌ها و استراتژی‌های رنو فرانسه در زمینه عرضه محصولات هماهنگ هستیم و با ورود محصولات جدید رنو به سبد محصولات نگین خودرو و با توجه به سیاست‌های ما در زمینه قیمت‌گذاری و کاهش حاشیه سود نسبت به دستیابی به این هدف بلندمدت خوش‌بین هستیم."

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو