فونیکسریمکسبهتام

گفت و گو با مدیرعامل نگین خودرو (۴)

برنامه نگین خودرو برای جایگزینی محصولات رنو با مدل‌های جدید

عصر خودرو: نگین خودرو از طرح جایگزینی رنوهای دست‌دوم با مدل‌های صفرکیلومتر خبر داد.

برنامه نگین خودرو برای جایگزینی محصولات رنو با مدل‌های جدید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴:۰۰

    جمشید حسینی، مدیرعامل نگین خودرو در گفتگو با "عصر خودرو" با اشاره به طرح جدید شرکت نگین خودرو با عنوان Used Car گفت:"هدف کلی ما در نگین خودرو کاهش دغدغه‌های مالکین محصولات رنو است و در این زمینه طرح ارتقا و جایگزینی خودروهای دست‌دوم رنو را با عنوان Used Car طراحی کرده‌ایم."

    وی در توضیح این طرح گفت:"در این طرح مالکین محصولات رنو که قصد ارتقا خودروی خود را دارند می‌توانند خودروی کارکرده خود را با نمونه‌های صفرکیلومتر از محصولات رنو جایگزین کنند. در این طرح ما خودروی کارکرده را از مشتریان خریداری می‌کنیم و مشتری با پرداخت اختلاف قیمت خودرو با مدل صفرکیلومتر می‌تواند خودروی جدید را از نگین خودرو تحویل بگیرد. به‌این‌ترتیب مالکین هیچ‌گاه دغدغه‌ای برای فروش خودروی دست‌دوم خود نخواهند داشت. ما معتقدیم فردی که محصولی از رنو را خریداری می‌کند در زمان فروش آن نباید متحمل زیان شود. به همین دلیل با اجرای این طرح مالکین از بابت فروش خودروی دست‌دوم خود آسوده خواهند شد."

    وی در ادامه افزود:"تا سال پیش بخشی از خریداران محصولات رنو را واسطه‌های بازار تشکیل می‌دادند که محصولات را برای سود بیشتر خریداری می‌کردند و به همین دلیل شاهد فروش نمونه‌های صفرکیلومتر در بازار بودیم. در حال حاضر بیشتر خریداران محصولات ما مشتریان نهایی هستند و خودرو را برای استفاده شخصی خریداری می‌کنند و به همین دلیل شاهد هستیم نمونه‌های صفرکیلومتر محصولات رنو در بازار بسیار نایاب است. از سوی دیگر مشتریان رنو به دلیل سرویس‌های ویژه‌ای که برای آن‌ها در نظر می‌گیریم معمولا به برند رنو وفادار هستند و تمایل دارند خودروی بعدی خود را نیز از میان محصولات رنو انتخاب کنند. با این طرح ما امکان جایگزینی و ارتقا محصولات رنو با نمونه‌های صفرکیلومتر را فراهم کرده‌ایم."

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    کرمان موتوراکستریم