فونیکسریمکسبهتام

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

طرح LEZ تا آبان اجرایی نیست

عصر خودرو : عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری اگر طرح LEZ را تا پایان سال اجرایی کند، رکورد زده است و این طرح تا آبان ماه اجرایی نخواهد شد.

طرح LEZ تا آبان اجرایی نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ابوالفضل قناعتی  با بیان اینکه گمان نکنم تا دو سال آینده طرح LEZ اجرایی شود، گفت: هنوز هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی و طبقه‌بندی خودروها بر اساس رنگ‌های تعیین شده انجام نشده است. باید مشخص شود کدام خودروها در طبقه آبی قرار می‌گیرند و کدام خودروها در طبقات سبز، زرد و قرمز.

    وی ادامه داد: چند ماه پیش که با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در خصوص طرح LEZ صحبت می‌کردم، ایشان این طرح را در حد یک ایده عنوان کرده و پیش‌بینی می‌کرد که طی دو سال آینده اجرایی شود. در حال حاضر وضعیت معاینه فنی و پلاک خودروهایی که در کلاس‌های مختلف از نظر آلایندگی قرار می‌گیرند، احصاء نشده تا در بانک پلیس برای اعمال قانون وارد شود.

    قناعتی با بیان اینکه برخی از خودروهایی که پس از اجرای طرح LEZ، محدودیت ورود به مناطق مرکزی شهر را دارند، آرم طرح ترافیک گرفته‌اند، گفت: باید مشخص شود این خودروها که در طبقه زرد قرار می‌گیرند، چگونه از آرم طرح ترافیک خود استفاده خواهند کرد؟ آیا این آرم‌ها باطل می‌شود و پول مردم را پس می‌دهند؟ بنابراین به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها این طرح اجرایی شود. اگر شهرداری آن را تا آخر سال اجرایی کند، رکورد زده اما به نظر من اجرایی شدن این طرح دو سال زمان می‌برد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط