فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره:

بیشترین سرقت در شهرستان خرمدره مربوط به ربودن موتورسیکلت است

عصر خودرو : فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره گفت: سرقت موتورسیکلت یکی از بیشترین سرقت ها در سطح این شهرستان است.

بیشترین سرقت در شهرستان خرمدره مربوط به ربودن موتورسیکلت است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نق از مهر ، سرهنگ مظاهر ریاسوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرستان خرمدره دارای بیشترین تردد موتورسیکلت است، افزود: بیشترین سرقت ها نیز مربوط به سرقت موتورسیکلت بوده که در شش ماهه گذشته از سال با اقدامات انجام شده شاهد کاهش 36 درصدی سرقت موتورسیکلت و افزایش 25 درصدی کشفیات در این حوزه بودیم.

    وی به بیان عملکرد فعالیت فرماندهی انتظامی این شهرستان در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: بااقدامات انجام گرفته از سوی پلیس آگاهی در زمینه سرقت منزل 12 درصد کاهش و کشف سرقت منزل 33 درصد افزایش داشته ایم.

    ریاسوند افزود: سرقت اتومبیل نیز 10 درصد و سرقت داخل خودرو 10 درصد کاهش، کشف سرقت خودرو 33 درصد افزایش، سرقت وسایل و قطعات خودرو 20 درصد افزایش و کشف آن نیز 200 درصد افزایش داشته است.

    وی با بیان اینکه در مجموع کل سرقت ها و دزدی ها در این شهرستان امسال 18 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است بیان کرد: کل کشفیات نیز 17 درصد و دستگیری ها هشت درصد افزایش یافته است.

    فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه در حوزه پلیس اطلاعات و امنیت نیز دستگیری های اراذل و اوباش در این شهرستان 40 درصد افزایش یافته است تصریح کرد: دستگیری اتباع خارجی به ویژه افاغته 200 درصد افزایش، پاکسازی نقاط آلوده 188درصد افزایش و دستگیری مزاحمان نوامیس نیز 28 درصد افزایش یافته است.

    سرهنگ ریاسوند با بیان اینکه پلیس مواد مخدر در کل کشفیات امسال 230 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: کشفیات موادمخدر از 19 کیلوگرم در سال 93 به 63 کیلوگرم در سال 94 رسیده است و رویکرد مصرف نیز از صنعتی به سنتی در حال تغییر است.

    سرهنگ ریاسوند ادامه داد: در حوزه پلیس راهور نیز امسال تصادفات فوتی 33درصد و تصادفات جرحی 19 درصد کاهش یافته است.

    وی اظهار کرد: در این حوزه همچنین تصادفات خسارتی 70 درصد کاهش، توقیف موتورسیکلت 12 درصد افزایش و برخورد با تخلفات حادثه ساز نیز 29 درصد افزایش یافته است و نقاط حادثه خیز شهرستان نیز در جلسات مربوطه از جمله شورای ترافیک به مسئولان اعلام شده است.

    سرهنگ ریاسوند خاطر نشان کرد: در طول شش ماهه گذشته از سال شهروندان خرمدره ای پنج هزار و 343 بار با 110 تماس گرفته اند که کارکنان نیروی انتظامی به صورت فوریت در محل حادثه حضور یافته و ماموریت خویش را انجام داده اند.

    فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با اشاره به معضل فعالیت قلیان سراها در این شهرستان تاکید کرد: با همکاری دستگاه های مربوطه از جمله دادگستری و دادستانی توانستیم قلیان سراهای شهرستان را جمع آوری کنیم.

    ریاسوند با بیان اینکه با توجه به پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته میزان سرقت های خرد شهرستان نسبت به استان پایین است، یادآور شد: ردپای اعتیاد در اکثر سرقت ها به ویژه سرقت خرد دیده می شود و با توجه به جلساتی که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان برگزار شده راهکارهای لازم در این بخش ارایه شده و امیدواریم در آینده نزدیک این معضل نیز به صفر برسد.

    فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با اشاره به شعار امسال هفته ناجا «اقتدار، همدلی و همزبانی و امنیت و آرامش» خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته ناجا امسال 30 برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو