فونیکسریمکسبهتام

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان

قرارداد با قطعه‌سازان فرانسوی به لغو همه تحریم‌ها موکول شد

عصر خودرو : یک عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با بیان اینکه قطعه سازان فرانسوی به دنبال شرکای جدیدی در ایران هستند،گفت: شکل قراردادهای سرمایه گذاری شرکای خارجی در ایران باید به گونه ای باشد تا نتوانند به راحتی بازار ایران را ترک کنند.

قرارداد با قطعه‌سازان فرانسوی به لغو همه تحریم‌ها موکول شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، ساسان قربانی  به ارائه توضیحاتی در مورد نتایج مذاکرات اخیر قطعه سازان فرانسوی با طرف‌های ایرانی پرداخت و اظهار داشت: روز گذشته جلسه‌ای با حضور هیأت قطعه سازان فرانسوی و شرکت‌های قطعه ساز ایرانی برگزار و مذاکرات مثبتی انجام شد.

    وی با اشاره به اینکه قطعه سازان فرانسوی به دنبال شرکای جدیدی در ایران هستند افزود: هنوز این تعاملات در حد مذاکره است و نتیجه نهایی آنها موکول به لغو تمام تحریم‌های بین المللی است.

    عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با بیان اینکه در طول این مذاکرات شروط مختلفی مطرح می‌شود، گفت: البته شرط اول ما در همکاری با قطعه سازان فرانسوی افزایش ساخت داخل است. فرانسوی ها باید بدانند همکاری ایران با آنها همانند گذشته نخواهد بود بلکه باید با رویکرد جدید اقدام به تنظیم قراردادهای مناسب کنند.

    قربانی اضافه کرد: ما به قطعه سازان توصیه کرده‌ایم در مشارکت های خود با شرکای خارجی تأکید زیادی بر سرمایه گذاری آنها در کشور داشته باشند.

    وی با اشاره به اینکه قراردادهای گذشته با ضمانت اجرایی مناسبی تنظیم نشده بود تصریح کرد: شرکای خارجی باید در ایران سرمایه گذاری کنند تا نتوانند به راحتی بازار را ترک کنند.

    سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو تصریح کرد: از دو سال گذشته تاکنون 6 بار هیئت‌های قطعه ساز فرانسوی به ایران سفر کرده‌ و مشغول ارزیابی بازار هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو