فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد

اختصاص ۲۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مترو در سال جاری

عصر خودرو : رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: امسال برای ساخت مترو ۲۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است که انتظار می‌رود دولت نیز در این خصوص سهم خود را پرداخت کند.

اختصاص ۲۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مترو در سال جاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مهدی چمران در جلسه اعضای شورای شهر با مدیران استانداری تهران که شب گذشته در ساختمان استانداری و با حضور استاندار برگزار شد، اظهار داشت: برای ساخت مترو 2هزار و 100 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است که در برنامه امسال ساخت 40 کیلومتر مترو لحاظ شده که اگر برای هر کیلومتر یکصد میلیارد تومان هزینه کنیم رقم بسیار زیادی می‌شود لذا از دولت تقاضا داریم سهم خود را در این خصوص پرداخت کند.

    وی ادامه داد: اعضای شورای شهر از منطقه هرندی بازدیدی داشتند و قرار شد اقدامات لازم برای این منطقه برای جمع‌آوری معتادان اندیشیده شود.

    چمران افزود: جمع‌آوری معتادان و متکدیان تنها بر عهده شهرداری تهران نیست بلکه باید سایر دستگاه‌ها نیز در این خصوص اقدام کنند تا راحت‌تر بتوانیم در این خصوص تصمیم بگیریم.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزاری چنین جلساتی را برای حل مشکلات تهران بسیار مفید و ارزشمند عنوان کرد و گفت:‌ باید این جلسات مستمر باشد تا بتوانیم تصمیمات درست و بهتری برای شهر تهران اتخاذ کنیم.

     در این جلسه محسن پیرهادی، رحمت‌الله حافظی، معصومه آباد، شیبانی، اقبال شاکری، عباس جدیدی، اسماعیل دوستی، ولی‌الله شجاع‌پوریان، حکیمی‌پور، ابوالفضل قناعتی، احمد مسجدجامعی، محمد حقانی، رضا تقی‌پور، انصاری و چند تن دیگر از اعضای شورای شهر حضور داشتند و همین‌طور نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، کریمی معاون عمرانی استانداری تهران و امامی معاون منابع انسانی استانداری حضور داشتند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو