فونیکسریمکسبهتام

خودرو مازاد نداریم

پاسخ مدیرعامل سایپا به کاهش قیمت خودرو

عصر خودرو : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه به دلیل محدودیت منابع مالی تیراژ تولید خودرو بالا نرفته است، گفت: خودروی اضافه ای در انبارهای شرکت سایپا وجود ندارد.

پاسخ مدیرعامل سایپا به کاهش قیمت خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درخصوص محصولات جدید این شرکت، گفت: ان شاء الله خبرهای خوبی در راه است، اجازه بدهید مطالعات انجام شود بعد دراین خصوص اطلاع رسانی انجام می شود.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درخصوص انتشارعکس های ماهواره ای مبنی بر وجود خودروهای بسیار در انبارهای شرکت‌های خودروسازی افزود: خودروی اضافه ای در انبارهای شرکت سایپا وجود ندارد  و عکس هایی که عنوان می شود، صحت ندارد.

    جمالی درخصوص احتمال کاهش قیمت خودرو گفت: باید توجه داشت مواد اولیه ساخت خودرو با دلارهای حدود 3000 تومانی تامین شده است.

    وی درپاسخ به این سوال مبنی براینکه دستمزد کارگران و انرژی مورد نیاز کارخانه‌های  خودروسازی در سال های گذشته با ریال افزایش یافته بنابراین آیا استدلال شما مبنی بر ارتباط قیمت خودرو با نرخ ارز صحیح است؟ گفت: حقوق و دستمزد کارکنان شرکت‌های خودروسازی درحدود 5 درصد از قیمت تمام شده خودرو را شامل می شود.

    جمالی با بیان اینکه فولاد مورد استفاده درساخت خودرو با قیمت بین المللی در بورس ارائه می شود، افزود: از دانش مدیریت صنعتی در شرکت سایپا استفاده می شود و بهای تمام شده با دقت محاسبه می شود.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه به چه دلیل تیراژ تولید را بالا نمی برید، گفت: به دلیل محدودیت منابع مالی تیراژ تولید خودرو بالا نرفته است. بنابراین باید حمایت های مالی لازم انجام شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو