فونیکسریمکسبهتام

نکاتی که برای خرید خودرو دست دوم باید بدانیم

عصر خودرو : در زمان خرید خودرو دست دوم چه نکات و مواردی را می بایست در نظر داشته باشیم. خرید خودرو دست دوم موجب می شود که با صرف هزینه کمتر ماشینی با مدل بالاتر را داشته باشیم اما می بایست پیش از خرید از سالم بودن خودرو مطمئن باشیم.

نکاتی که برای خرید خودرو دست دوم باید بدانیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، فروش خودرو که توسط فرد و یا بنگاه انجام گیرد با دقت بیشتری می بایست همراه باشد تا در انتخاب آن اشتباهی صورت نگیرد. در ادامه به  مواردی که در زمان خرید خودرو باید مورد توجه قرار گیرد می پردازیم

    تعیین نوع خودرو

    مدل خودرو را انتخاب و یا حتی سال تولید آن را با متناسب با بودجه خود انتخاب نمایید و تمامی وجه مالی و نیز وام های ممکن که برای خرید خودرو می توانید تهیه نمایید را در نظر بگیرید. انواع مدل خودرو را از نظر عملکردی ، هزینه تعمیر و نگهداری ، میزان مصرفی بنزین و دیگر موارد مورد تحلیل قرار دهید.

    عملکرد موتور خودرو

    در زمان خرید خودرو دست دوم سالم بودن موتور خودرو بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا که در غیر اینصورت متحمل هزینه برای تعمیر خواهید بود. اگر اطلاعات فنی از مکانیک خودرو ندارید در زمان خرید خودرو از فردی فنی و مکانیک کمک بگیرید. صدای خودرو ، سال تولید خودرو می تواند ملاک هایی در عملکرد موتور خودرو باشد که بهتر است از فردی فنی در این خصوص راهنمایی بخواهید.

    بدنه خودرو

    عدم تعویض بودن بدنه خودرو ، سقف خودرو ، در خودرو مواردی است که نشان دهنده تصادفات و نیز شدت تصادفت می باشد. افراد فنی می توانند در خصوص تعویضی بودن بدنه شما را راهنمایی نمایند. استفاده از تکه ای آهنربا می تواند شما را در خصوص عدم تعویضی بودن بدنه راهنمایی نماید. چپی بودن بدنه نیز ملاک مهمی در زمان خرید خودرو دسته دوم می باشد که می بایست مورد توجه قرار گیرد و در این خصوص می توانید از افراد فنی و مکانیک ها کمک گیری نمایید.

    میزان کارکرد خودرو

    میزان کارکرد خودرو یا همان میزان کیلومتر طی شده خودرو نیز از دیگر آیتم های مورد توجه می باشد زیرا که احتمال عملکرد ناقص در خودرویی که کیلومتر بیشتری را طی نموده است بیشتر می باشد. پیشنهاد می شود در زمان خرید خودرو از فردی معتبر و فنی در خصوص مکانیک خودرو کمک گیری نمایید تا از سالم بودن خودرو مطمئن شوید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو