فونیکسریمکسبهتام

احداث پارکینگ ۶۰ هکتاری برای اربعین در مرز مهران

عصر خودرو: رئیس عملیات پلیس راهور ناجا از آماده سازی پارکینگ ۶۰ هکتاری مهران در استان ایلام برای اربعین خبرداد و گفت: اقدامات خوبی در حوزه زیر ساخت ها برای این ایام، در ایلام و شهر مهران صورت گرفته است.

احداث پارکینگ ۶۰ هکتاری برای اربعین در مرز مهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار در سفر استان ایلام و در چهارمین نشست کمیته اربعین، بر لزوم تقویت نیرو و تجهیزات پلیس استان ایلام به منظور کنترل و حفظ امنیت ترافیکی و انتظامی در ایام اربعین تاکید کرد.

    سردار مهماندار در حاشیه بازدید از پروژه احداث پارکینگ 60 هکتاری مهران در استان ایلام، بر لزوم سرعت بخشیدن به اتمام پروژه های عمرانی ویژه اربعین در حوزه راهسازی تاکید کرد.

    وی با اشاره به اینکه احداث این پارکینگ می تواند در کاهش بار ترافیکی شهر مهران بسیار تاثیر گذار باشد، گفت: ظرفیت 20 هزار خودرویی این پارکینگ باعث می شود که علاوه بر تامین امنیت خودرو های زائران، شاهد ترافیک کمتری در مسیر تردد زائران پیاده باشیم.

    معاون عملیات پلیس راهور ناجا تصریح کرد:در این پارکینگ، اتوبوس های بین شهری استقرار خواهند یافت و جابجایی مسافران تا پایانه مرزی مهران نیز از این پایانه با استفاده از وسایل نقلیه پیش بینی شده انجام می شود.

    وی ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان استان، ابراز امیدواری کرد: با اتمام پروژه های در دست اقدام ، امسال شاهد ارائه خدمات مناسب به زائران عتبات عالیات باشیم.

    راه اندازی قرارگاه ترافیکی اربعین در مهران
    این مقام انتظامی، هدف از سفر به استان ایلام را تهیه طرح عملیاتی اربعین حسینی و جانمایی مسیرهای ورودی و خروجی زائران به شهر مهران و همچنین پیگیری مصوبات جلسات قبلی کمیته اربعین عنوان کرد.

    سردار مهماندار، بازدید از پروژه های عمرانی همچون احداث پارکینگ،احداث کنارگذر و تعیین راههای دسترسی به شهر مهران را از دیگر اهداف این سفر عنوان کرد و گفت: در آینده نزدیک قرارگاه ترافیکی اربعین و پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور در پایانه مرزی مهران مستقر خواهد شد؛ اخبار و اطلاعات ترافیکی در سریع ترین زمان ممکن از طریق پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور به اطلاع مردم خواهد رسید.

    براساس گزارش سایت پلیس، معاون عملیات پلیس راهور ناجا درباره اختصاص نیروهای کمکی به پلیس ایلام گفت: این نیروها در قالب گشت های خودرویی، پیاده و موتوری از دیگر استان ها به شهر مهران اعزام می شوند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو