فونیکسریمکسبهتام

فراری تولید سالانه را افزایش می‌دهد

عصر خودرو : خودروساز ایتالیایی، فراری اعلام کرده است که در نظر دارد تولید خودرو را افزایش دهد.

فراری تولید سالانه را افزایش می‌دهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، فراری قصد دارد تولید سالانه خودرو را تا سال 2019،به میزان 30‌درصد افزایش دهد و به 9هزار دستگاه برساند.

    در گذشته محدودیت تولید 7 هزارخودرو به‌منظور حفظ کیفیت تجاری این شرکت اعمال شده بود. این تولید اضافی، راه را برای طرفداران ثروتمند این خودرو باز کرده است تا این خودرو خوش آب و رنگ را خریداری کنند. مجموعه‌داران خودرو نگرانند که این میزان افزایش ممکن است از ارزش فراری بکاهد.

    فراری می‌گوید این میزان افزایش، در پی افزایش تقاضا در بازار‌های نوظهور صورت گرفته است. فراری قصد دارد تا خودرویی را با موتور V-6 خود تولید کند که این خودرو افزایش 30 درصدی تولید این شرکت را توجیه می‌کند.

    رئیس هیات مدیره فراری معتقد است این شرکت پتانسیل تولید 10 هزار خودرو را نیز دارد. فراری متعهد شده است شهرت انحصاری بودن این خودرو حفظ خواهد شد.
     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم