فونیکسریمکسبهتام

ب ام و اش "را فروخت تا خانه بخرد!

زندگی پیام صادقیان این شکلی تغییر کرد

عصر خودرو- پیام صادقیان در تیم منصوریان آدم دیگری شده است. او در پرسپولیس بی اندازه حاشیه داشت.

زندگی پیام صادقیان این شکلی تغییر کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، از دعوا با همبازیان بگیرید تا اعضای کادر فنی و اعتراض به تعویض و سرپیچی از دستورات سرمربی. پیام حتی با یکی از مدیران سابق پرسپولیس هم برخورد بسیار تندی داشت و در مجموع کلکسیونی از حاشیه ها را رقم زد. امسال وقتی او به تیم نفت تهران رفت، خیلی ها می گفتند دوباره حاشیه ساز خواهد بود و علیرضا منصوریان هم نمی تواند کنترلش کند اما حداقل تا اینجای فصل صادقیان هیچ حاشیه ای نداشته است. صادقیان تبدیل به بازیکن آرامی شده که حتی برای رسیدن به تیم ملی همه کار می کند. حتی خبر رسید پیام ماشینش را فروخته و با پراید اینطرف و آنطرف می رود. بعضی ها هم می گفتند منصوریان این پراید را به او داده است.

    سرمربی نفت تهران اما در این باره توضیح می دهد: «پیام پراید نخریده بلکه یک پراید با راننده در اختیارش قرار گرفته که او را می برد و می آورد. خود پیام یک 206 دارد. وقتی به نفت آمد با پولی که باشگاه داد، توانست یک خانه 100 متری در سعادت آباد بخرد. ولی احتمالا به زودی خانه دوم را هم می خرد.» منصوریان در این باره توضیح می دهد: «پیام یک بی ام دبلیو داشت که آن را فروخت. نیازی نداشت که سوار چنین ماشینی شود. انشالله به زودی دومین خانه صد متری اش را می خرد.» سرمربی نفت تهران درباره عملکردی که پیام صادقیان در نفت تهران داشته، می گوید: «کادر فنی واقعا از عملکرد پیام راضی است. او از نظر فنی و اخلاقی این فصل بسیار خوب بوده است؛ مخصوصا جلوی گسترش فولاد که عالی بازی کرد. با پیام نه در تمرین و نه در مسابقه هیچ مشکلی نداریم و بچه ها فوق العاده دوستش دارند. همه مواظب پیام هستند. مخصوصا بزرگترهای تیم از جمله عزتی، مبعلی، حمدی نژاد و ... حتی بازیکنان خارجی ما یعنی سانتوز و نانگ هم خیلی مواظب پیام هستند. او پسر آرامی است و همه در تیم دوستش داده اند. من قولی داده ام و قطع به یقین می گویم پیام صادقیان قبل از پایان سال به تیم ملی دعوت می شود.»

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو