فونیکسریمکسبهتام

پرونده وام خودرو (۱۹)

وام ۲۵ میلیونی فقط مشکل خودروسازان را برطرف می‌کند

عصر خودرو- نایب رئیس اتاق بازگانی تهران با بیان اینکه برخی از بخش‌های بسته خروج از رکود دولت خوب و مفید است، گفت: در بخش خودرو طرح دولت مشکل خودرو سازان را برطرف می‌کند اما مشکل اقتصاد کشور را حل نمی‌کند.

وام ۲۵ میلیونی فقط مشکل خودروسازان را برطرف می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علاء میرمحمد صادقی با اعلام این خبر اظهار کرد: برخی از بخش‌های بسته خروج از رکود دولت خوب و مفید و ممکن است که رکود را تا حدودی در برخی از بخش‌ها برطرف کند، مانند کاری که برای خودرو سازها انجام شد.

    وی افزود: البته اعطای تسهیلات به خرید خودرو  مشکل اقتصاد کشور را حل نمی‌کند، بلکه مشکل خودرو ساز ها را حل می‌کند.

    نایب رئیس اتاق بازگانی تهران با بیان اینکه 10  میلیون وامی نیز که دولت برای خرید لوازم خانگی اختصای داده است، نباید منحصرا برای کارمندان دولت باشد، تاکید کرد:  برای خروج  بازار لوازم خانگی از رکود باید سایر افراد نیز بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

    پشنهادات جدید اتاق بازارگانی برای خروج از رکود، در راستای رونمایی از بسته دولت

    نایب رئیس اتاق بازگانی تهران گفت: همین که دولت به فکر بر طرف کردن رکود از اقتصاد کشوراست، خود جای امیدواری دارد.

    وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی نیز پیشنهادات جدیدی برای خروج از رکود دارد، یادآور شد:  اتاق بازرگانی بعد از ارائه طرح خروج از رکود به دولت، اصلاحیه ای را در راستای نامه قبلی ارائه می‌دهد.

    میرمحمد صادقی با بیان اینکه در شرایط فعلی ساخت و ساز مسکن به صرفه نیست، تصریح کرد:  در مساله ساختمان باید تجدید نظر صورت گرفته و وام ساختمان افزایش یابد و دولت نرخ بهره بانک ها را درحدی قرار دهد که امکان پرداخت آن وجود داشته باشد.

    نایب رئیس اتاق بازگانی تهران درباره اجرای برجام  و تاثیرات آن بر اقتصاد کشور، گفت:  اجرای برجام برای مردم امید ایجاد می‌کند اما تحول فوق العاده ای را برای اقتصاد کشور فراهم نمی‌کند.

    وی افزود: باید اذعان داشت که اجرای برجام همین که امید ایجاد کند، امکان حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم می‌کند. 

    میرمحمد صادقی در پایان اظهار کرد که برای حضور مناسب سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید زیر ساخت‌هایی نیز فراهم کرد و تنها با اجرای  برجام سرمایه‌گذار نمی‌آید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو