فونیکسریمکسبهتام

پرونده وام خودرو (۲۱)

افزایش وام خرید خودرو گامی رو به جلو

عصر خودرو- عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان خودرو معتقد است افزایش وام خرید خودرو یک گام رو به جلو برای خروج از رکود است.

افزایش وام خرید خودرو گامی رو به جلو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از واحد مرکزی خبر، محمدرضا نجفی منش به عنوان یکی از فعالان حوزه صنعت خودرو یکی از راه های خروج از رکود را افزایش وام خرید خودرو برای تحریک تقاضا در بازار دانست و گفت: پیش زمینه حرکت به این سمت کاهش سود سپرده هاست که موجب کاهش قیمت تمام شده خواهد شد.
    این فعال اقتصادی ضمن قدردانی از دولت برای ارایه این بسته پیشنهادی آن را فرصت مغتنمی دانست و افزود: گام اول دولت مطلوب است اما منتظر اقدامات بعدی دولت در قالب ارایه لایحه بهبود فضای کسب و کار ، اصلاح مقررات مالی هستیم و امیدواریم تداوم همکاری دولت با تشکل ها و بخش های خصوصی بتواند آینده رو به رشدی در حوزه اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار با برداشته شدن موانع به دنبال داشته باشد.
    نجفی منش درباره نقاط ضعف و مثبت دومین بسته اقتصادی دولت یازدهم گفت: این بسته یک گام به جلو است و می تواند تا حدی مشکلات را برطرف کند و مهمترین پیامد این بسته آن است که دولت می داندکه ما در وضعیت رکود قرار داریم ، به دنبال راه حل است و تبیین صورت مسئله ، پیش زمینه حل مسایل است اما کافی نیست و باید گام های عملی تری در این حوزه برداشته شود.
    عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان خودرو با اشاره به اینکه دولت هم اکنون به بانک ها ، سازمان تامین اجتماعی و پیمانکاران بدهکار است ، گفت: دولت به عنوان راس امور باید به تعهدات خودش عمل و برای ایجاد فضای کسب و کار سالم در جامعه تلاش کند و درخواست می کنیم که به تعهدات خود به بخش خصوصی و تولیدکنندگان عمل کند زیرا متعهد بودن دولت در مقابل معوقات موجب نهادینه شدن آن در جامعه خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو