فونیکسریمکسبهتام

مشارکت خودروسازان ژاپنی در اقتصاد آمریکا

عصر خودرو- خودروسازان ژاپنی با افزایش میزان فروش، تولید و صادرات بالاتر، سال گذشته سهم قابل توجهی در رشد اقتصاد آمریکا داشتند.

مشارکت خودروسازان ژاپنی در اقتصاد آمریکا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، طبق تحقیقاتی که به سفارش انجمن تولیدکنندگان خودروی ژاپن انجام گرفته است، شرکتهای مرتبط با برندهای خودروسازی ژاپنی در سال 2014 حدود 157 هزار شغل در اقتصاد آمریکا ایجاد کردند.

    شمار کارمندان مرتبط با برندهای ژاپنی 12 درصد رشد کرد و به حدود یک میلیون و 500 هزار نفر بالغ شد و مجموع درآمد آنها با 20 درصد افزایش، به 75 میلیارد و 500 میلیون دلار رسید.

    در بخش خدمات فروش و پشتیبانی در مقایسه با بخش تولید، درصد اشتغال بالاتر بود اما هر دو بخش از رشد مناسبی برخوردار بودند.

    این تحقیقات که توسط توماس پروسا، اقتصاددان دانشگاه روتگرز انجام گرفت تاثیر رو به رشد افزایش تولید، فروش و صادرات خودروسازان ژاپنی در آمریکا را بارز می‌کند.

    صادرات برندهای ژاپنی از آمریکا در سال 2014 به رکورد 472 هزار دستگاه رسید. همچنین خودروسازان ژاپنی سال گذشته رکورد بالایی از قطعات ساخت آمریکا را خریداری کردند.

    بر اساس گزارش اتوموتیو نیوز، در بخش تولید شمار کارکنان خودروسازان با 10 درصد رشد به 91 هزار و 122 نفر رسید و شمار کارمندان شرکتهای تامین کننده قطعات خودروسازان با هشت درصد افزایش، 242 هزار نفر بود. شمار افرادی که خدمات مختلف مانند بیمه فروش انجام می‌دهند هم 8.7 درصد رشد کرد و به 427 هزار نفر رسید.

    در بخش فروش، شمار کارمندان نمایندگیهای فروش با 15 درصد افزایش، 366 هزار و 590 نفر و شمار کارمندان واسطه با 14 درصد افزایش به 119 هزار نفر رسید.

    آمار بخش فروش مربوط به نمایندگیهای فروشی است که برندهای ژاپنی و غیرژاپنی را عرضه می‌کنند. با اینهمه این تحقیقات تاثیر سه خودروساز بزرگ دیترویت شامل جنرال موتورز، فورد موتور و فیات کرایسلر اتوموبیل بر اقتصاد آمریکا را مورد بررسی قرار نداده است.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو